به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۲۸۵۰۳۰

جانشین رونالدو در رئال مادرید بالاخره پیدا شد

گروه ورزشی: داوید آلابا، مدافع 28 ساله و اتریشی به ایستگاهی‌زن اول رئال مادرید برای فصل بعد تبدیل خواهد شد.
جانشین رونالدو در رئال مادرید بالاخره پیدا شد
 به نظر می رسد تنها فایده انتقال داوید آلابا به رئال مادرید تقویت خط دفاعی این تیم نیست. نشریه مارکا مدعی شد بدون حضور بازیکنانی چون سرخیو راموس یا کریستیانو رونالدو در زمین، داوید آلابا فصل بعد پشت ضربات ایسستگاهی رئال مادرید قرار خواهد گرفت. این مدافع اتریشی و 28 ساله تا به حال از 124 ضربه خود 10 بار موفق به گلزنی شده است.
 البته فصل قبل شرایط برای داوید آلابا چندان خوب پیش نرفت و هیچ یک از هفت ایستگاهی او تبدیل به گل نشد. اما در فصل 14-2015، بهترین روزهای آلابا از این حیث رقم خورد و او سه بار از این طریق دروازه حریفان را باز کرد. در کل داوید آلابا از هر 12.4 ضربه خود یک بار موفق به گلزنی شده و این آمار در مورد کریستیانو رونالدو هر ضربه 13.4 بار و برای گرت بیل هر 17.5 ضربه یک بار بوده است.
 

در کل رونالدو 33 بار از 444 ضربه آزاد خود برای رئال مادرید موفق به گلزنی شده، گرت بیل چهار بار از 70 ضربه و راموس دو بار از در 27 ایستگاهی راه دروازه حریفان را پیدا کردند.
از زمان جدایی رونالدو، رئال مادرید از 66 ضربه فقط چهار بار موفق به گلزنی شده است؛ ایسکو برابر رم، دنی سبایوس در مقابل تنها رئال بتیس، راموس در مقابل رئال مایورکا و تونی کروس برابر بارسلونا. اما حالا ممکن است با انتقال داوید آلابا به رئال مادرید، این آمار در فصل بعد بهبود پیدا بکند.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها