به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۲۸۵۰۴۴
ممفیس دیپای:

بازی در کنار لیونل مسی شگفت انگیز خواهد بود

گروه ورزشی: ممفیس دیپای ستاره هلندی بارسلونا معتقد است که مشکلی برای حضور همزمان او در زمین کنار لیونل مسی و سرخیو آگوئرو وجود ندارد.
بازی در کنار لیونل مسی شگفت انگیز خواهد بود
چندی پیش بود که بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره ممفیس دیپای به بارسلونا پیوست تا زیر نظر سرمربی محبوب خود یعنی رونالد کومان کار کند. این در حالی است که بارسلونا به جز او سرخیو آگوئرو را هم به خدمت گرفته و از طرف دیگر به نظر می رسد که لیونل مسی نیز نهایتاً در نوکمپ ماندگار می شود.
 ابهاماتی در مورد اینکه آیا دیپای، آگوئرو و مسی می توانند به شکل همزمان در زمین حضور داشته باشند یا خیر وجود دارد که حالا ستاره هلندی به آن پاسخ داده است. او گفت: "بازی در کنار لیونل مسی شگفت انگیز خواهد بود. مسی ویژگی‌های دارد که تیم به آن احتیاج دارد و مهم است که ما تیمی را حول او بسازیم. استعدادهای زیادی در تیم وجود دارد و برای من خوب است که در کنار مسی بازی کنم و جام ها را به دست بیاورم."


دیپای در ادامه گفت:" ما مهاجمان و زیادی داریم اما به نظر من همه آنها متفاوت هستند. من توانایی ها و نقاط قوت متفاوتی نسبت به سرخیو آگوئرو یا بازیکن دیگری دارم. من فکر می‌کنم که هر سه ما می‌توانیم با یکدیگر هماهنگ باشیم و همچنین با هم تفاوت داریم. با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که همه چیز چگونه اتفاق خواهد افتاد."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها