به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۲ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۲۸۹۷۲
منتظر تصمیم کارلوس هستیم

کی‌روش باید برنامه‌های تیم‌ملی را ارائه کند

گروه ورزشی: رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه تا به امروز دو اردوی 25 روزه برای تیم ملی در آفریقای جنوبی و برزیل قطعی شده است، گفت: کی‌روش باید برنامه‌های تیم ملی را ارائه کند. همچنین منتظر پاسخ این مربی برای ادامه همکاری با تیم ملی بعد از جام جهانی هستیم.
کی‌روش باید برنامه‌های تیم‌ملی را ارائه کند
علی کفاشیان درباره ماندن کارلوس کی‌روش در راس کادر فنی تیم ملی پس از جام جهانی نیز خاطرنشان کرد: از او خواسته‌ایم که هرچه سریع‌تر برنامه‌اش را به ما بگوید تا تکلیف مربی تیم ملی را پس از جام جهانی سریع روشن کنیم. کفاشیان در ادامه یادآور شد: ستادی به ریاست سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان تشکیل شده که نخستین جلسه‌اش نیز با حضور وزیر ورزش برگزار شد. همچنین قرار شد برای هماهنگی برنامه‌ها و مسائل مربوط به آن جلساتی را با حضور مسئولان ذی‌ربط از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان گردشگری برگزار کنیم.

وی همچنین یادآور شد: مردم باید بدانند وقت برای خرید بلیت‌ها کم است و ظرف 10 تا 20 روز آینده باید برای این کار اقدام کنند زیرا پس از آن یعنی در ماه‌های اسفند و فروردین هیچ کاری از دست ما برنمی‌آید. رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: موفق شده‌ایم موافقت فیفا را بگیریم که چون مردم ما برای انتقال ارز مشکل دارند، از طریق فدراسیون این بلیت‌ها به آن‌ها داده شود. ضمن اینکه سهمیه‌ای نیز از سوی فدراسیون به سازمان‌های متقاضی مانند دانشگاه‌ها داده می‌شود که آن‌ها باید هزینه‌اش را پرداخت کنند.