به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۲۹۰۳۵۱

خصوصیات موتور هیبریدی لامبورگینی لو رفت

خصوصیات موتور هیبریدی لامبورگینی لو رفت
گروه اقتصادی: شرکت لامبورگینی خصوصیات موتور هیبریدی خود را به طور رسمی معرفی کرد. لامبورگینی پس از همه افشاگری‌ها و اخطار‌ها، سرانجام Countach جدید موتور هیبریدی خود را معرفی کرد.  خوشبختانه تقریباً هر آنچه که باید درباره خودرو بدانید در مدل آن است: LPI ۸۰۰-۴.  قسمت اول مختصر Longitudinale Posteriore Ibrido است و به نحوه نصب طولی پیشرانه به سمت عقب سوپراسپرت و هیبریدی بودن آن اشاره می‌کند. در همین حال، این دو عدد نشان می‌دهند که موتور ۸۰۵ اسب بخاری Countach's V۱۲، ۶.۵ لیتری و موتور الکتریکی ۴۸ ولت می‌توانند با هم خروجی داشته باشند و همچنین چهار چرخ این خودرو محرک است.   
 
 این‌ها باعث می‌شود یک ماشین قدرتمند باشد.  Countach می‌تواند از صفر به ۶۰ مایل در ساعت در کمتر از سه ثانیه و صفر تا ۱۲۴ مایل در ساعت در کمتر از نه ثانیه برسد.  در مورد حداکثر سرعت، می‌توانید آن را به ۲۲۱ مایل در ساعت برسانید و حداکثر گشتاور آن ۵۳۱ پوند فوت است.

فیبر کربن بیشتر شاسی و نمای خارجی Countach LPI ۸۰۰-۴ را تشکیل می‌دهد.  لامبورگینی در مورد طراحی، که بیشتر از Aventador یاد می‌کند تا نام اصلی خود، می‌گوید: "این تصور می‌کند که چگونه Countach نمادین دهه ۷۰ و ۸۰ تبدیل به یک مدل فوق العاده ورزشی فوق العاده در این دهه شده است. " در داخل، یک صفحه نمایش لمسی ۸.۴ اینچی خواهید داشت که شامل ادغام CarPlay و یک دکمه با برچسب "Stile" است.  فشار دادن آن "فلسفه طراحی Countach را برای مخاطبان ممتاز توضیح می‌دهد. "
برچسب ها: لامبورگینی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها