به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۲۹۲۶۷۱

دغدغه مجلس؛‌مرخصی‌های مهدی هاشمی و حسین فریدون

دغدغه مجلس؛‌مرخصی‌های مهدی هاشمی و حسین فریدون
گروه سیاسی: نماینده خمینی‌شهر در مجلس گفت که مردم از مسئولان سؤال می‌کنند که تاکنون حسین فریدون و مهدی هاشمی چند روز در زندان بوده و چند روز مرخصی گرفته‌اند و باید قوه قضاییه در این باره شفاف‌سازی‌های لازم را انجام دهد.
محمدعلی نقدعلی،  با  اشاره به مرخصی نسبتاً طولانی مهدی هاشمی از زندان اوین اظهار داشت: هیچ توجیهی برای اینکه یک فرد در جامعه تافته جدابافته شود و قانون را تمکین کند وجود ندارد این در حالی است که شنیده‌ایم مهدی هاشمی در ماه‌های سال گذشته در مرخصی از زندان اوین به سر می‌برد و با وجود اینکه این مرخصی تمام شده اما خود را به زندان معرفی نکرد و این رفتار خلاف قانون وی رسانه‌ای شد که از رئیس قوه قضاییه می‌خواهیم دستور جدی قانونی با این زندانی را صادر کند و به دلیل اینکه روزهای زیادی را بدون مجوز از حضور در زندان استنکاف کرده  را پرونده جدید قضایی برای تشکیل شده و اقدامات قانونی در این باره صورت گیرد.
 وی با بیان اینکه مردم از مسئولان سؤال می‌کنند که تاکنون حسین فریدون و مهدی هاشمی چند روز در زندان بوده و چند روز مرخصی گرفته‌اند و باید قوه قضاییه در این باره شفاف‌سازی‌های لازم را انجام دهد، خاطرنشان کرد: بعد از بازدید اعضای کمیسیون اصل ۹۰ باید گزارش آنها جهت تنویر افکار عمومی در صحن علنی مجلس قرائت شود.


 
برچسب ها: مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۲:۴۷
بد نیست نماینده خمینی شهر در مورد اکبر طبری و عیسی شریفی هم حرف بزند. می گویند این دو نفر به جای زندان در ویلایی در لواسان هستند. (376727)
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۳:۴۵
تمام گرفتاری‌های مردم را حل کردن ومشکلی نیست وبفکر کارهای بی ارزش وبی معنی وحواسبرتی مردمان هستند (376730)
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۵:۴۰
مگر الان مشکل مردم هاشمی یا فریدونه مجلس علاف مشکل اقتصادی مردم را حل کنید مگر شما ها خیلی از مهدی هاشمی یا حسین فریدون و.......باشرفترید همتان دزد و اختلاسگرید (376735)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۵:۵۹
آقای نماینده یعنی دقدقه شما همین دونفر به عنوان یک نماینده مردم واقعا باید تاسف خورد روزی ۶۰۰نفر میمیرن دققه نیست اقتصاد به این فلاکت افتاده دقدقه نیست ارزش پول مملکت صفر شده دقدقه نیست وووووو (376737)
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۱۱:۵۸
در مورد عیسی شریفی و اکبر طبری نوشتم که هنوز منتشر نکردید؛ به این آقای نماینده بفرمایید بابک زنجانی هم دو سال است در ویلای شخصی اش در لواسان به سر می برد. بدترین نوع فساد فسادستیزی گزینشی است، آقای نماینده! (376770)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۱۱:۰۴
جمع کنید این بساط فریب را
در این نظام کثیف قانون فقط برای ضعفا اجرا میشه (376819)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها