به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۲۹۴۰۳۵

پناهیان:با کربلا هم مثل سفر به آنتالیا رفتارشود

پناهیان:با کربلا هم مثل سفر به آنتالیا رفتارشود
گروه جامعه: علیرضا پناهیان، واعظ مشهور که همیشه اظهارنظر‌های او خبرساز بوده این بار به الزام تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های خاص بهداشتی برای زائران ایرانی مراسم اربعین واکنش نشان داد.

پناهیان با گلایه از برخی الزامات برای سفر اربعین در توئیتر خود نوشت: 
‏بیش از ۴۰۰ هزار ایرانی در شش ماه اخیر برای تفریح به ترکیه رفتند، واکسن لازم نبود، هیچ فاجعۀ ملی هم گزارش نشده. چرا ۳۰ هزار نفر می‌خواهند بروند کربلایی که رییس بزرگترین بیمارستان آنجا میگوید کرونا نزدیک به صفر است، واکسن لازم است؟! لااقل با کربلا مثل همان سفر به آنتالیا رفتار شود!
برچسب ها: علیرضا پناهیان

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ۰۸:۵۷
پدر جان آنجا کرونا صفر است ولی وقتی از کشوری که روزانه 600 الی 700 نفر )آمار رسمی) فوت می کنند به آنجا بروند باعث انتشار بیماری می شود (376966)
۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ۰۹:۱۳
استدلال ایشان چند مشکل بزرگ دارد:
اول- کسانی را که به آنتالیا می روند نمی توان با زائران کربلا مقایسه کرد. گروه اول به دنبال خوش گذرانی (هر چند شرعی) است، یعنی امر مادی و گروه دوم به دنبال امر معنوی است. بدیهی است که از کسانی که به دنبال امر معنوی هستند می توان انتظار داشت به سلامت دیگران لطمه نزنند.
دوم- چهارصد هزار نفر در طول یک سال به آنتالیا رفتند و در آن جا ازدحامی ایجاد نشده است. اما این سی هزار نفر می خواهند در طول یک یا دو روز به کربلا بروند و در آن جا گرد هم بیایند.
قیاس مع الفارق!!! (376967)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ۱۳:۴۵
ما عادت کرده ایم همیشه به خودمان و منافع خودمان بیندیشیم، آیا این درست است که فقط نگران این باشیم که مبادا بیماری دیگران به ما منتقل نشود و اینکه بیماری از ما به دیگران منتقل شود هیچ اهمیتی برای آن قائل نباشیم؟ در فلان شهر عراق با این فرض که بیماری صفر است آیا این دور از انصاف نیست که برویم و آنها را به کرونا مبتلا کنیم تا مثل ما، هر روز هزاران نفر گرفتار و صدها خانوار داغدار شوند؟ ای کاش همانگونه که برا ی کرونا، واکسن ساخته شد یک دارویی هم برای نجات آدمها از شر خودبینی و خودپرستی ساخته میشد. (376982)
۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ۲۳:۴۹
حالا شما که همیشه به عرب ها فحش میدهید شدین دلسوزشون.در ضمن این چهل هزار نفر ازشون تست کرونا گرفته میشود. (377000)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها