به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۲۹۵۲۱۳

شناسایی ۱۷۳۹۷ بیمار و ۳۴۴ فوتی جدید

شناسایی ۱۷۳۹۷ بیمار و ۳۴۴ فوتی جدید
گروه جامعه:مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در اطلاعیه ای از تزریق یک میلیون و ۵۱ هزار دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.در این اطلاعیه آمده است: تا کنون ۳۰ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۹۸۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۴ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۹۶۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴۴ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۹۴۸ دُز رسید.
 
در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۵۱ هزار و ۶۷۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.از دیروز تا امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۹۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۲۳۲ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۷ هزار و ۵۲۶ نفر رسید.خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۷۹۲ هزار و ۱۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
۶ هزار و ۷۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۳۱ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۹۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر ۵۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها