به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۲۹۹۳۹۰

ادعای جدید «الهام علی‌اف» علیه ایران

ادعای جدید «الهام علی‌اف» علیه ایران
گروه سیاسی: رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان، اینبار ایران را به کمک به ارمنستان برای قاچاق مواد مخدر به اروپا متهم کرد!
 «الهام علی‌اف» در سخنرانی خود در جلسه شورای سران کشور‌های مستقل مشترک المنافع که در قالب یک ویدئو کنفرانس برگزار شد،گفت:ارمنستان در تبانی با ایران از مناطق اشغالی سابق جمهوری آذربایجان (در اشاره به مناطق تحت اشغال جمهوری ارمنستان که در پی آتش‌بس قره‌باغ آزاد شد) برای انجام قاچاق مواد مخدر به اروپا به مدت حدود ۳۰ سال استفاده می‌کرد.
در مقابل نخست‌وزیر ارمنستان اتهامات تازه رئیس جمهور آذربایجان علیه ایران و ارمنستان را تکذیب کرد.
 نیکول پاشینیان،گفت: می‌خواهم خاطرنشان کنم که ما بطور بسیار تنگاتنگ با نهاد‌های انتظامی ایران همکاری کرده و به شکل بسیار موثری با قاچاق مواد مخدر مبارزه می‌کنیم. من همچنین می‌توانم ارقامی را ارائه کنم که به خوبی میزان ناکام گذاشتن عملیات قاچاق مواد مخدر و کشف و ضبط مواد مخدر را نشان می‌دهند.بر اساس برآورد‌های او، حجم مواد مخدر کشف شده سه تا چهار برابر و حتی بیشتر شده است.پاشینیان افزود: این نشان می‌دهد که نیرو‌های انتظامی ایران و ارمنستان همکاری تنگاتنگی داشته و به طور موثری با قاچاق مواد مخدر مبارزه می‌کنند.
گفتنی ست در روز‌های گذشته رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان  اظهارات مقام‌های ایران درباره حضور عناصر خارجی در مرز ایران را بهانه‌های ساختگی خواند و در مخالفت آشکار با اظهارات و اقدامات مقام‌های باکو، مدعی شد جمهوری آذربایجان خواهان احترام در مرزهاست.
مقام‌های جمهوری آذربایجان همچنین بدون توجه به اصول و قواعد بین‌المللی و حسن همجواری از طریق تحریف مفاد توافق آتش‌بس قره‌باغ، به دنبال اعمال خواسته خود برای ایجاد کریدوری با هدف تغییرات ژئوپولتیک در منطقه و مرز‌ها هستند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها