به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب : ۳۰۴۰۸۱

واکنش ستاره بارسلونا به یک شایعه عجیب!

گروه ورزشی: فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا شایعات اخیر در مورد عدم تمایل به بازی برای این تیم را تکذیب کرد.
واکنش ستاره بارسلونا به یک شایعه عجیب!
هفته گذشته و در جریان تساوی عجیب بارسلونا مقابل سلتاویگو بود که اخباری در مورد عدم تمایل فیلیپ کوتینیو به ورود به میدان به جای آنسو فاتی مصدوم و سرپیچی از دستور سرخی بارخوان منتشر شد. حالا فیلیپ کوتینیو که برای حضور در اردوی تیم ملی برزیل راهی کشور خود شده، این شایعات را تکذیب کرده و البته در مورد حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا نیز صحبت کرد.
فیلیپ کوتینیو گفت: "وقتی به خانه رسیدم و چنین خبرهایی را دیدم کمی تعجب کردم. در زندگی ام هیچ وقت مرتکب این رفتار غیر حرفه ای نشده ام. من همیشه به همه احترام گذاشتم و عیبی ندارد، به نظر شما خبرنگاران هم احترام می گذارم. من به طور کامل از دوران مصدومیت خود گذشته و حالا احساس بسیار خوبی دارم. من فقط به زمان نیاز دارم تا بهترین سطح خود را ارائه دهم.
 

 
بدیهی است که دوری 9 ماهه از میادین و سه عمل متوالی روی یک زانو آسان نیست. اما حالا من احساس درد دارم و نه ناراحتی. من برای بازگشت بعد از این سه جراحی تلاش زیادی کردم و البته تا امرز فرصت نداشتم در چند بازی متوالی به میدان بروم. اما من برای حضور در اردوی تیم ملی برزیل زحمت فراوانی کشیدم و مهم ترین مسئله همین است.
تغییر و تحول روی نیمکت بارسلونا؟ ژاوی یک بازیکن بزرگ و اسطوره بزرگ فوتبال بوده است. اکنون ژاوی در بارسلونا به خانه خود بازگشته و  من امیدوارم بتوانیم با این گروه از بازیکنان بسیار موفق باشیم. من یک بار وقتی برای درمان راهی قطر شده بودم،  توانستم با او صحبت کنم و می‌دانم که ژاوی مرد بزرگی است. ژاوی قطعا در بارسلونا موفق خواهد شد."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها