به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۳۰۵۲۱۴

پرتغال و رونالدو را حذف کن؛ میلیونر شو!

گروه ورزشی: فدراسیون فوتبال صربستان پاداش ویژه ای برای این تیم در صورت غلبه بر پرتغال در نظر گرفته است.
پرتغال و رونالدو را حذف کن؛ میلیونر شو!
بازیکنان تیم ملی صربستان در صورت شکست پرتغال در دیدار روز یکشنبه در مرحله مقدماتی جام جهانی  قطر 2022، هر کدام مبلغ یک میلیون یورو پاداش دریافت می کنند. تیم های پرتغال و صربستان در گروه اول مرحله مقدماتی هم امتیاز بوده و تیم فرناندو سانتوس به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد. بدین ترتیب کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره های پرتغال می دانند که کسب یک تساوی در لیسبون برای قطعی کردن صعود آنها به جام جهانی قطر در زمستان سال آینده کافی است.
 

 
اما بازیکنان تیم ملی صربستان در جریان پرواز خود به پرتغال مطلع شدند که در صورت کسب پیروزی مقابل این تیم و کسب جواز صعود مستقیم به جام جهانی، نفری یک میلیون یورو پاداش دریافت خواهند کرد. به نظر می رسد رئیس فدراسیون فوتبال صربستان چنین درخواستی از دولت این کشور داشته و موفق به جلب رضایت آنها شده است. 
البته کریستیانو رونالدو پس از تساوی بحث برانگیز 2-2 در ماه مارچ در بلگراد، انگیزه زیادی برای درخشش مقابل صربستان دارد. این بازیکن در ثانیه های پایانی آن دیدار گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه حریف کرد، اما داور با بهره گیری از تکونولوژی خط دروازه این گل را مردود اعلام کرد.
رونالدوی خشمگین پس از دریافت کارت زرد بابت اعتراض به این تصمیم، بازوبند کاپیتانی خود را از شددت عصبانیت روی زمین چمن انداخته و راهی رختکن شد. حالا زمان دیدار برگشت فرا رسیده و تیم ملی پرتغال با کسب یک تساوی هم مستقیما راهی جام جهانی خواهد شد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها