به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۳۰۵۲۳۱
آلوز خطاب به بارسایی ها

بارسلونایی که دوستش داریم را از نو می‌سازیم

گروه ورزشی: دنی آلوز همچنان خوشحال و ذوق زده از بازگشت به بارسلوناست و پیامی جدید برای هواداران بارسا فرستاد.
بارسلونایی که دوستش داریم را از نو می‌سازیم
 دنی آلوز تابستان 2016 بود که بارسا را به مقصد یوونتوس ترک کرد. 5 سال بعد و در شرایطی که او پس از فسخ با سائوپائولو بازیکن آزاد محسوب می شد، تصمیم به بازگشت به بارسلونا گرفت و ژاوی نیز به این مساله چراغ سبز نشان داد. آلوز با قراردادی تا پایان فصل و بند تمدید یک ساله برای بارسا بازی خواهد کرد و البته باید تا 1 ژانویه صبر کند. انتظار می رود او فردا اولین جلسه تمرینی خود را در کمپ خوان گامپر انجام دهد.
 

  
آلوز که دو روز پیش در پیامی اینستاگرامی برای هواداران بارسا بازگشتش را جشن گرفته بود، این بار پیامی ویدیویی برای آنها فرستاد. ویدیویی که در صفحه توئیتر باشگاه بارسلونا نیز منتشر شده و ستاره برزیلی خطاب به دوست داران بارسا می گوید:« سلام بارسایی ها، من دوباره با شما هستم و بسیار خوشحالم که به خانه برگشته ام. امیدوارم هر چه زودتر شما را ببینم تا بتوانیم جشن بگیریم و بارسایی که خیلی دوستش داریم را از نو بسازیم.»
 
 

 
گفته می شود آلوز قرار است پیراهن شماره را به تن کند. در حال حاضر شماره 8 که فصل قبل در اختیار میرالم پیانیچ بود، در دسترس است؛ شماره ای که سال ها در اختیار آندرس اینیستای افسانه ای بود. به نظر می رسد آلوز در نهایت همین شماره را انتخاب کند مگر اینکه ترجیح بدهد تا ژانویه صبر کند. اولین بازی او با پیراهن بارسا احتمالا 2 ژانویه در زمین رئال مایورکا خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها