به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۰۴۷۹۲

با موافقت ژاوی؛ بازگشت دنی آلوز به بارسا

گروه ورزشی: نشریه اسپورت در خبری اختصاصی خبر از بازگشت دنی آلوز به بارسلونا داد.
با موافقت ژاوی؛ بازگشت دنی آلوز به بارسا
چندی پیش شایعاتی درباره احتمال بازگشت دنی آلوز به باشگاه بارسلونا مطرح شده بود اما حالا ظاهرا این موضوع اتفاقی فراتر از شایعه است.
سایت خبری برزیلی UOL سه روز پیش مدعی شد که نمایندگان این بازیکن در ساعات آتی با مدیران باشگاه بارسلونا مذاکراتی را انجام خواهند داد تا هر دو طرف از شرایط همکاری با هم مطلع شوند.
 

 
گفته می‌شد که باشگاه بارسلونا به این نتیجه رسید که نیاز به تقویت این تیم در پست دفاع راست دارد چرا که تنها گزینه آنها در این پست سرجینیو دست است، هرچند سرخی روبرتو نیز توانایی بازی در این پست را دارد.
دنی آلوز پس از فسخ قراردادش با سائوپائولو در ماه سپتامبر، بازیکن آزاد به حساب می‌آید.
 

 
یک روز بعد ادعا شد که ژاوی با بازگشت آلوز مخالفت کرده و باشگاه نیز با نظر او موافق است اما دقایقی پیش دیاریو اسپورت نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرد که ژاوی در نهایت نسبت به بازگشت ستاره برزیلی چراغ سبز نشان داده و دو طرف قصد دارند هر چه زودتر به توافق نهایی برسند.
 

 
آلوز دیدار بارسا برابر دیناموکیف را از جایگاه اختصاصی نوکمپ و کنار خوان لاپورتا تماشا کرد و سپس عنوان کرد که دوست دارد به بارسا برگردد. او در فرم بدنی خوبی قرار دارد و تابستان با تیم المپیک برزیل، مدال طلا را کسب کرد.
اگر توافق نهایی شود، آلوز می تواند حتی در دربی شنبه هفته بعد برابر اسپانیول به میدان هم برود. بی شک تجربه دنی آلوز می تواند بسیار به کار تیم جوان شده بارسا بیاید و عصای دستی برای ژاوی خواهد بود.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها