به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۳۰۴۶۳۴
تونی فریکسا:

الان بهترین زمان برای انتقال رونالدو به بارساست!

گروه ورزشی: نامزد ریاست باشگاه بارسلونا که این رقابت را به خوان لاپورتا باخت معتقد است باشگاه کاتالان باید برای جذب رونالدو اقدام کند.
الان بهترین زمان برای انتقال رونالدو به بارساست!
 کریستیانو رونالدو تابستان امسال با جدایی از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست. او قرار بود راهی سیتی شود ولی دخالت به موقع سر الکس فرگوسن و چند بازیکن قدیمی یونایتد از جمله ریو فردیناند باعث شد تا نظر رونالدو تغییر کرده و بار دیگر پیراهن یونایتد را به تن کند ولی شیاطین سرخ تا به اینجای فصل تیمی در حد و اندازه های رونالدو نبوده اند. یونایتد با وجود درخشش فوق ستاره پرتغالی و گلزنی های او خیلی زود از کورس قهرمانی لیگ برتر جا مانده و در لیگ قهرمانان نیز تیمی در حد قهرمانی نشان نمی دهد.
شایعات برکناری اوله گنار سولسشر نیز به گوش می رسد و می گویند در صورت ابقای او، رونالدو قصد جدایی دارد.
 

 
تابستان شایعاتی در مورد علاقه خوان لاپورتا رئیس بارسا برای جذب رونالدو شنیده می شد و شب گذشته در تی وی سه کاتالونیا یکی از سوالات از تونی فریکسا نیز در همین رابطه بود. سخنگوی سابق بارسا در پاسخ گفت:« الان بهترین زمان برای چنین انتقال دیوانه‌واری است. هم بارسا و هم رونالدو در شرایط خوبی نیستند و می توانند به یکدیگر کمک کنند. اگر بخواهیم یک زمان درست برای چنین انتقالی را مشخص کنیم، همین حالاست.»
 

 
فریکسا در مورد بازگشت ژاوی نیز گفت:« ژاوی با ایده هایی روشن به بارسا بازگشته و در همین ابتدا با قوانین سختگیرانه نشان داده است که برای او نظم و انضباط تیمی چه اهمیتی دارد. ژاوی می خواهد سبک بازی مورد علاقه خود را در بارسا پیاده کند و من به شخصه نسبت به او خوشبین هستم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها