به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۳۱۱۶۸۱

چرا لوچف روس برای تالاخادزه دردسرساز نشد؟

چرا لوچف روس برای تالاخادزه دردسرساز نشد؟
گروه ورزشی: وزنه‌بردار فوق سنگین روسیه برای دفاع از عملکرد خودش در مسابقات قهرمانی جهان پستی در شبکه اجتماعی خود گذاشت.به گزارش ایسنا، آلکسی لوچف وزنه‌بردار فوق سنگین روسیه برای دفاع از عملکرد خودش در مسابقات قهرمانی جهان پستی در شبکه اجتماعی خود گذاشت. این وزنه بردار در رقابت های قهرمانی جهان ازبکستان در رده پنجم ایستاد و نتوانست انتظارات را در این رقابت ها برآورده کند. 
 
او درباره عملکرد خود در این رقابت ها نوشت:‌ مسابقات جهانی تاشکند به پایان رسید! شروع بسیار مهمی برای من و تیمم بود. از آخرین اجرای من در رقابت های بین المللی ۶ سال می گذرد که مسیری طولانی و دشوار طی شده است. محرومیت ۴ ساله که در آن برای حفظ شرایطم و ماندن در این ورزش بزرگ مجبور شدم تمرین های مختلفی داشته باشم. اما متأسفانه در چنین رویداد مهمی آماده نبودم چرا که قبل از آن نیز آسیب بسیار جدی دیدم. جدا شدن کامل عضلات سه سر بازوی دست چپم من را خیلی اذیت کرد.

او در بخش دیگری نوشت: در نتیجه، پس از پایان محرومیت و مصدومیتی که داشتم، موفق به بهبودی شدم، وضعیت خوبی پیدا کردم اما دوباره مصدومیت سراغ من آمد و شرایط من را به هم ریخت و همه چیز دوباره تکرار شد. بعد از آن همه مصدومیت، ناامیدی، مشکلات و ... خیلی سخت بود که نیرو جمع کنید و دوباره راه سخت ورزش را طی کنید. در این مسابقات، وظایفی را برای خود تعیین کرده بودم. برای این مسابقات جهانی، مقدمات طبق برنامه پیش نرفت.

این وزنه بردار سنگین وزن روس در پایان خاطر نشان کرد: در ماه سپتامبر، من به مدت سه هفته مبتلا به کووید-۱۹ شدم، پس از آن قدرت راه رفتن را نداشتم اما موفق شدم در کمترین زمان ممکن ریکاوری کنم و شرایط خوبی برای قهرمانی پیدا کنم. بر اساس همه این عوامل نتیجه کسب شده را کاملا راضی کننده می دانم! همچنین از  فدراسیون وزنه برداری روسیه و سرمربی تیم مردان سامادوف ابراهیم برکمانوویچ برای اعتماد و کمک آنها در آماده‌سازی تشکر می کنم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها