به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۳۱۲۷۱۰
22.5 میلیون برای بازوبند مسی

41 میلیون تومان، قیمت یک پیراهن مسی در بارسلونا!

گروه ورزشی: لیونل مسی چند ماهی است که از بارسا جدا شده ولی باشگاه کاتالان همچنان از او سود می برد.
41 میلیون تومان، قیمت یک پیراهن مسی در بارسلونا!
تابستان امسال بود که لیونل مسی و بارسلونا بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیدند. فوق ستاره آرژانتینی هیچ مشکلی برای تمدید نداشت و حاضر شده بود نیمی از دستمزدش را نیز کسر کند اما زمانی که بارسلونا نتوانست تاییدیه مالی لازم از لالیگا را دریافت کند، قید تمدید با مسی را زد و به وی اعلام شد که چاره ای جز قطع همکاری نیست. مسی که از این اقدام شوکه شده بود، در مراسمی خاص و با چشمانی گریان از بارسا خداحافظی کرد و یک هفته بعد به پی اس جی ملحق شد.
 

 
مسی برای دو دهه کانون توجهات در بارسلونا بود و البته دستمزدی نجومی هم دریافت می کرد. دستمزدی که پرداختش به دلیل شرایط بد اقتصادی بارسلونا دیگر مقدور نبود. در هر صورت دوران حضور مسی در بارسا به اتمام رسید و او اکنون با پیراهن پی اس جی در میادین حاضر می شود
هرچند مسی دستمزدی هنگفت از بارسا دریافت می کرد، با این حال حضور او در این باشگاه به لحاظ اقتصادی سود فراوانی نیز به همراه داشت. بارسا به واسطه او با اسپانسرهای بزرگی قرارداد می‌بست و فروش پیراهن های او نیز سود سرشاری را نصیب بارسلونا می‌کرد. این روزها با اینکه مسی دیگر در عضویت بارسا نیست اما باشگاه کاتالان همچنان از او سود می برد.
 

 
در فروشگاه های رسمی بارسلونا پیراهن فصل گذشته مسی که توسط خود او امضا شده، با رقم هنگفت 1170 یورو(41 میلیون تومان) به فروش می رسد. بازوبند کاپیتانی امضا شده مسی نیز 643.45 یورو(22.5 میلیون تومان) قیمت دارد.
همچنین پیراهنی مربوط به فصل 14-2013 امضا شده توسط مسی، ژاوی و آندرس اینیستا، 2950 یورو(103 میلیون تومان) قیمت گذاری شده است. طبعا هوادارانی با قدرت خرید بالا توانایی این را دارند تا این پیراهن ها و بازوبند مسی را در اختیار داشته باشند.
در واقع هرچند لیونل مسی دیگر در بارسلونا نیست ولی همچنان در حال کمک و سودرساندن به باشگاه محبوبش است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها