به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۳۱۲۹۴۴

خرید ساعت هوشمند چقدر خرج دارد؟ /جدول

خرید ساعت هوشمند چقدر خرج دارد؟ /جدول
گروه اقتصادی: ساعت هوشمند به عنوان یک گجت الکترونیکی، ابزاری جدید است که برای بسیاری از افراد استفاده از آن جذاب  است.یکی از نکاتی که به هنگام خرید ساعت هوشمند باید رعایت کنید این است که تا مطمئن نشدید ساعت هوشمند مورد نظر شما با گوشی هوشمندتان سازگاری دارد، اقدام به خرید آن نکنید.اگر به موضوعات سلامتی اهمیت می‌دهید، حتما ساعت هوشمندی انتخاب کنید که به سنسور ضربان قلب مجهز شده باشد.در این گزارش اطلاعاتی در خصوص قیمت و امکانات ساعت‌های هوشمند موجود در بازار جمع آوری کرده‌ایم.  
 
ساعت هوشمند میدسان مدل A1:  وزن این ساعت ۵۲ گرم است و  دارای هشدار زنگ ALARM و  هشدار ضد سرقت Anti Lost است. پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت را  انجام می‌دهد.این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی، قهوه ای، آبی، سبز، قرمز، سفید و  صورتی موجود است که می‌توانید این محصول را با نرخ ۴۶۰ هزار تومان خریداری کنید.
 
ساعت هوشمند هایلو مدل Solar: این ساعت شامل قابلیت‌هایی نظیر حسگر شتاب سنج (Accelerometer), سنجش نور محیط (Light Sensor) و شمارش ضربان قلب است  و باتری آن  ۳۴۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. قیمت این کالا ۷۰۹ هزار و ۹۰۰ تومان است.  
 
ساعت هوشمند مدل +W26: وزن این ساعت  ۴۷ گرم است  و منبع شارژ آن مگنتی است. این کالا در رنگ‌های مشکی، سفید و  صورتی موجود است و به نرخ ۵۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.  
 
ساعت هوشمند ایمیلب مدل KW66 45mm: اطلاعات سلامتی که در این ساعت جمع آوری می‌شوند اعم از مانیتورینگ قلب، قدم شمار، کالری سوزانده شده همگی به صورت خودکار جمع آوری می‌شوند. جنس بند آن سیلیکون است و تنها  با رنگ مشکی عرضه می‌شود. قیمت این محصول ۸۹۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.  
 
ساعت هوشمند مدل Watch 7 Series 7: یکی  از قابلیت‌های این گوشی کنترل سطح اکسیژن خون است   و   از زبان‌های انگلیسی، چینی، فارسی در اعلان و پیام‌ها پشتیبانی می‌کند. قیمت این محصول  ۹۰۰ هزار تومان است. 
 
ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105: این ساعت سازگار با اندروید ۶ و iOS ۹ و بالاتر است  و خاصیت ضدآب دارد. همچنین  از باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعت برخوردار  است و  در  حال  حاضر با قیمت یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد. 
 
عکس کالا نام قیمت (تومان) 
ساعت هوشمند میدسان مدل A1 ساعت هوشمند میدسان مدل A1 460.000
ساعت هوشمند مدل +W26 ساعت هوشمند مدل +W26 530.000
ساعت هوشمند هایلو مدل Solar ساعت هوشمند هایلو مدل Solar 709.900
ساعت هوشمند ایمیلب مدل KW66 45mm ساعت هوشمند ایمیلب مدل KW66 45mm 893.500
ساعت هوشمند مدل Watch 7 Series 7 ساعت هوشمند مدل Watch 7 Series 7 900.000
ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105 ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105 1.145.500
برچسب ها: ساعت هوشمند
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها