به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۳۱۳۴۰۳

عجیب‌ترین خبر؛ قاچاقچیان پهپاد دارند

عجیب‌ترین خبر؛ قاچاقچیان پهپاد دارند
گروه جامعه: معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: برای اینکه در شرایط فرهنگی تاثیرگذار باشیم باید تلاش کنیم آگاهی را تبدیل به باور کنیم و از ظرفیت گروه های اجتماعی همچون هنرمندان، ورزشکاران، نخبگان و… استفاده کنیم.به گزارش  ایسنا، محمد جمالو در مراسم «افتتاحیه کارزار اجتماعی سراسری آموزشی اطلاع رسانی سازمان‌های مردم نهاد سراسر کشور» گفت: در این کارزار اجتماعی، قرار است اطلاعاتی مرور شود و برای تبدیل آگاهی به باور تلاش کنیم.
 
وی یادآور شد: برای اینکه در شرایط فرهنگی تاثیرگذار باشیم باید تلاش کنیم آگاهی را تبدیل به باور کنیم و از ظرفیت گروه های اجتماعی همچون هنرمندان، ورزشکاران، نخبگان و … استفاده کنیم.معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به ۱۰ مهارت مهم گفت: مهارت تصمیم‌گیری آنی یکی از این مهارتها است، باید اجازه تمرین این مهارتها داده شود و همگی کار گروهی و جمعی را فرا بگیرند، همچنین از مکانیزمهای آموزشی فعال در این راستا استفاده شود.
 
جمالو در ادامه از سمن ها خواست که هزینه‌های اشتباه و غلط نداشته باشند و در جهت کیفی سازی آموزش حرکت کنند.جمالو در پایان، اختتامیه این کارزار را دهه آخر بهمن ماه اعلام کرد و گفت: تلاش داریم در صورت موفقیت، این کارزار را بعد از بررسی نقاط قوت و ضعف در دوره های آتی نیز برگزار کنیم.وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تمام مرزهای کشور را دیوار کشیده‌ایم تا مانع ترانزیت مواد مخدر شویم، اما متاسفانه از راه‌های دیگری مانند منجنیق، پهپاد و ... برای انتقال مواد مخدر استفاده می‌شود. ما شهدای زیادی در این راه دادیم و سازمان ملل نیز بارها از ایران بابت تلاش هایش در راستای مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرده است.
برچسب ها: مواد مخدر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها