به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۳۱۵۸۵۶

راز انتقال غیرمنتظره ستاره بارسلونا؛ به خاطر جرارد!

گروه ورزشی: فیلیپ کوتینیو، ستاره جدید استون ویلا از استیون جرارد به عنوان یکی از دلایل انتقال به این تیم نام برد.
راز انتقال غیرمنتظره ستاره بارسلونا؛ به خاطر جرارد!
فیلیپ کوتینیو در روزهای بازگشت دوباره به بارسلونا نیز چندان اثربخش نبوده و اغلب بازی های این تیم را از روی نیمکت تماشا کرد. حالا استون ویلا این هافبک برزیلی را به صورت قرضی و با گزینه اختیاری خرید در پایان فصل به خدمت گرفته است. فیلیپ کوتینیو که روزگاری در ترکیب لیورپول با استیون جرارد هم تیمی بود، ابراز امیدواری کرد زیر نظر او بهترین بازی های خود را ارائه دهد.
فیلیپ کوتینیو گفت: "انتقال به استون ویلا باعث خوشحالی من شد و این یک باشگاه بزرگ است. من چند بار با استیون جرارد صحبت کردم و او درباره باشگاه و جاه طلبی هایش به من گفت. از حضور در اینجا بسیار خوشحال بوده و به دنبال لذت بردن از فوتبا هستم. من مدت زیادی است که استیوی را می شناسم.
 

 
من در کنار او بازی کرده و چیزهای زیادی از جرارد یاد گرفتم. من همیشه استیون جرارد را تحسین می کنم و امیدوارم در این تیم بهترین عملکردم را ارائه دهم. مطمئنا سخت تلاش خواهم کرد و امیدوارم در کنار هم بتوانیم به دستاوردهای خوبی برسیم.
من مشتاق دیدار با هواداران و حضور در زمین هستم و می دانم و احساس می کنم که آنها از حضور من خوشحال هستند. من نیز می‌خواهم این محبت را در زمین جبران کرده و از فوتبالم لذت ببرم. من مشتاقانه منتظر حضور در میدان هستم. من همیشه می خواهم در بهترین حالت خود باشم و برای رسیدن به این هدف سخت تلاش می کنم. امیدوارم شرایط در ادامه فصل عالی پیش برود."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها