به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۳۱۶۷۱۲

معرفی ۵ هولدر موبایل که به خریدشان در بازار ایران می ارزند

گروه علم و فناوری: هولدر تلفن همراه به عنوان پایه نگهدارنده موبایل به کاربران این اجازه را می دهد که بدون نگه داشتن موبایل در دست، به پاسخگویی به تماس ها، یافتن مسیر از روی نقشه، گوش دادن به موسیقی و… بپردازند.
معرفی ۵ هولدر موبایل که به خریدشان در بازار ایران می ارزند
از اهمیت هولدر موبایل در زندگی روزانه می توان به این موارد اشاره کرد که برای افراد این امکان را فراهم می کند تا بدون درگیر کردن دست ها، به تماشای فیلم، خواندن کتاب دیجیتال، برقراری تماس تلفنی، عکاسی و فیلمبرداری و… بپردازند.
هولدرها دارای طرح ها و انواع مختلفی می باشند و افراد همواره به دنبال خرید هولدری با کیفیت و اصل می باشند. با در نظر گرفتن تعدد و کیفیت متفاوت هولدارهایی که در https://janebi.com/mobile-accessories/stand-mobile-holder جمع آوری شده اند، خود را ملزم دانستیم که جهت آسان سازی فرایند انتخاب هولدر موبایل مناسب هر شخص با توجه به نیازش در بازار ایران، لیست 5 عدیدی ذیل را جمع آوری کرده و به بیان ویژگی های هر کدام بپردازیم.
همراه ما باشید.

معرفی ۵ مورد از بهترین هولدرها و پایه های نگهدارنده موبایل:
● هولدر موبایل باسئوس:
از انواع هولدرهای موبایل گیره ای است که قابلیت نصب روی دریچه کولر را دارد، سایز های تلفن همراه مناسب این هولدر در رنج 3.5 تا 5.5 اینچ قرار دارند. هولدرهای باسئوس با داشتن قالب های سیلیکونی از افتادن خط و خش بر روی گوشی جلوگیری می کنند. همچنین با توجه به نوع طراحی آن که دارای قابلیت چرخش 360 درجه است این قابلیت را دارد که علاوه بر چرخش کامل در زوایای مختلف، کمترین فضا و مکان را نیز اشغال کند.
 
● هولدر موبایل مدل یونیورسال مگنتی:
 این گیرنده کوچک با استفاده از نگهدارنده ای از جنس مگنت و آهنربا قابلیت نصب روی مکان های مختلف خودرو را داراست. با توجه به مقاومت و قدرت مگنت آن نگرانی ای در رابطه با افتادن تلفن همراه خود نداشته باشید. جنس بدنه این هولدر از جنس پلاستیک است و نوع ساز و کار آن بدین گونه است که با داشتن پایه ای ضد لرزش به همراه پایه پشتی پلاستیکی خود با چسب بر روی سطح مورد نظر نصب می شود. فضای کمی را اشغال کرده و از قیمت مناسبی در مقایسه با سایر هولدرهای مگنتی، برخوردار است.

● هولدر گوشی موبایل مدل OK Stand
هولدرهای مدل OK STAND علاوه بر کاربرد در نگه داشتن گوشی همراه، برای تبلت نیز بسیار پر استفاده هستند. ویژگی بارز این نگه دارنده، طراحی ساده و به دور از پیچیدگی آن است که این امکان را فراهم کرده است تا با کمترین چالش به عنوان یک پایه نگهدارنده چند کاره جای خود را در میان کاربران پیدا کند. طراحی ساده این هولدر به صورت یک جفت دست پلاستیکی است که در رنگبندی های مختلف عرضه شده است و با توجه به دامنه ای که قسمت قابل انعطاف دست آن قابلیت باز شدن دارد، می تواند تلفن همراه و تبلت در اندازه های مختلف را نگاه دارد. از دیگر مزیت های این هولدر می توان به سبکی و انعطاف پذیری آن اشاره کرد.

● پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل stents:
هولدری با ظاهر ساده و بسیار پر کاربرد و متشکل از رنگبندی های مختلف. در عین حال که از استقامت بالایی برخوردار است و از پلاستیک مقاوم تشکیل شده است، دارای وزن سبکی است که حمل این هولدر را راحت نموده است و با توجه به اندازه و وزن آن به راحتی در کیف و در جیب شما قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های هولدر مذکور، می توان به توانایی حرکت در چند زاویه و تنظیم آن در زوایای مختلف اشاره نمود.
 
●پایه نگهدارنده راک مدل  Gravity II:
جنس این هولدر از آلومینیوم، سیلیکون و ABS می باشد که سبب تشکیل هولدری محکم و مقاوم برای نگهداری گوشی شده است.
پس از قرارگیری گوشی درون پایه، گیره های آن قفل شده و موجب ایمن نگه داشتن موبایل می شود. همچنین کابل شارژ به راحتی به گوشی، متصل شده و با استفاده از شارژ فندکی آن را شارژ نمایید.
 


نکات مهم در زمینه خرید بهترین پایه نگهدارنده گوشی:
اولین قدم در خرید هولدر موبایل، مشخص نمودن جا و مکان نصب آن است. مشخص کردن این موضع که پایه مکنده و چسبنده به هر سطحی نیاز دارید یا پایه ای که دارای گیره هایی برای اتصال به هواکش های ماشین یا میز کار باشد؟
نکته دیگر، سازگاری هولدر با تلفن همراه شما می باشد. همه پایه ها برای تمامی گوشی های همراه، عرضه نشده اند و اندازه یا دامنه خاصی دارند.
مقاومت و استحکام هولدر گوشی نیز مهم می باشد، مخصوصا برای کسانی که دارای گوشی های بزرگ و سنگین هستند. برخی از پایه ها، دوام زیادی ندارند. پس باید از دوام و مقاومت هولدر مطمئن شده و نمونه ای را خریداری کنید که مدت زیادی بتواند برای شما کار کند.

نتیجه گیری
هولدر و پایه نگهدارنده، یکی از کاربردی ترین و مهمترین لوازم جانبی گوشی می باشد که سبب راحتی کار با آن می شود. در زمان شارژ گوشی، هولدر را میتوان در خودرو، میزکار، یا هر جای دیگر نصب کرده و گوشی را روی آن قرار داد تا نیازی به در دست گرفتن آن نباشد. از طریق پایه نگهدارنده میتوان بدون دردست گرفتن گوشی، کارهای مختلفی را انجام دهد. به خصوص در زمانی که رانندگی می کنید، با قرار دادن گوشی خود بر روی پایه نگهدارنده موبایل، میتوانید آن را ایمن نگه داشته یا به راحتی به تماس های خود پاسخ دهید.
در این مقاله سعی کردیم برای آشنایی شما همراهان گرامی با پرکاربردترین انواع هولدر موبایل در بازار ایران، به بررسی بهترین هولدرهای موبایل پرداخته و نکات مهمی را در این زمینه به شما ارائه دهیم. امیدواریم که با مطالعه این مقاله، بتوانید انتخاب خوبی را داشته و هولدری با کیفیت را خریداری نمایید. چانچه علاوه بر هولدرهای کاربردی ذکر شده در این مقاله با نگاه به بازار داخلی، علاقمند هستید که از پرفروش ترین هولدرهای گوشی در دنیا نیز مطلع باشید، سایت Amazon لیست کاملی از هولدرهای پرفروش را تهیه و ارائه کرده است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها