به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : ۳۱۷۲۱۹

تاثیر زمان انتشار توئیت در میزان دیده شدن آن

تاثیر زمان انتشار توئیت در میزان دیده شدن آن
گروه علمی:در این خبر با نحوه ارسال توئیت در بهترین زمان برای افزایش بازخورد بیشتر از سوی مخاطبان آشنا می شوید. توئیتر در سال ۲۰۰۶ بود که شروع به آغاز کار کرد. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا دلنوشته‌های خود را برای هوادارنشان به اشتراک بگذارند.

به گزارش  سایتlouisem؛ با گسترش شبکه‌های اجتماعی و افزایش کاربران در این فضا برخی از افراد درصدد هستند تا با ارسال توئیت در برنامه توئیتر باعث دیده شدن خود در این شبکه شوند. اما این سوال برای کاربران پیش می‌آید که چگونه لایک و مشاهده توئیت را افزایش دهند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم زمان ارسال توئیت بسیار مهم و پر اهمیت خواهد بود.  به همین علت در ادامه به شما آموزش می‌دهیم چه زمانی توئیت‌های خود را ارسال کنید.

در این زمان‌ها توئیت‌‌هایتان ارسال کنید
براساس گزارش‌ها، کاربران برای دیده شدن توئیت‌های خود باید از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱ بعد از ظهر آن‌ها را ارسال کنند. در این هنگام به دلیل بیدار بودن و  زمان استراحت کوتاه افراد گوشی‌های هوشمند خود را بیشتر مشاهده کرده  و به شبکه‌های اجتماعی می‌روند.(توجه داشته باشید که این یک میانگین جهانی است، بنابراین اگر می‌خواهید به یک منطقه زمانی خاص برسید، می‌تواند متفاوت باشد). این آمار بر اساس مطالعه حدود ۵ میلیون توییت توسط Buffer است. به یاد داشته باشید در این زمان‌ها افراد زیادی توئیت ارسال می‌کنند و این امر باعث رقابت کاربران می‌شود.طبق تحقیقات Sprout Socia بهترین روز برای اشتراک گذاری مطالب وسط هفته است، زیرا در آخر هفته یا تعطیلات کاربران بیشتر به استراحت  و گردش می‌پردازند.

چه زمان‌هایی مطالب خود را به اشتراک نگذاریم؟
همان طور که بالاتر گفتیم بهترین زمان و روز برای اشتراک گذاری  اواسط هفته و حدود ظهر  است. اما ممکن است برایتان سوال پیش بیاد چه وقت‌هایی توئیتی را ارسال نکنیم؟ براساس تحقیقات محققان تکنولوژی کاربران گرامی نباید از ساعت ۱ تا ۴ بامداد با هواداران خود مطالبشان را به اشتراک بگذارند.
برچسب ها: توییت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها