به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۲ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۳۱۸۱۶

واکنش فرکی به تغییر زمان فولاد-استقلال

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باید دید چرا مسئولان سازمان لیگ صرار دارند مسابقات ۲۱ فروردین به پایان برسد و پشت پرده این برنامه‌ریزی چه چیزی است.
واکنش فرکی به تغییر زمان فولاد-استقلال
حسین فرکی درباره برنامه 3 هفته پایانی اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر اظهار داشت: فشردگی مسابقات لیگ ایراد دارد و متاسفانه محکوم به انجام مسابقات هستیم. همه افرادی که در این فوتبال فعالیت می‌کنند، خدمتگزار هستند اما چرا باید اجبار باشد که مسابقات را 21 فروردین به پایان برسانیم؟ در تدوین برنامه‌ریزی‌ها مشکل داریم. ما ابتدا کار و سپس به آن فکر می‌کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال برای به تعویق افتادن دیدار این دو تیم از 16 فروردین 93 به 17 فروردین گفت: اگر این دیدار یک روز به تعویق بیفتد ما مجبور هستیم برای انجام دیدار هفته آخر مقابل گسترش فولاد تبریز با دو پرواز راهی تبریز شویم. شاید تکلیف قهرمانی به روز آخر بکشد، چطور می‌توانیم این درخواست را قبول کنیم؟

فرکی با انتقاد از برنامه‌ریزی‌های لیگ تصریح کرد: می‌گویند طبق قانون برای انجام هر بازی باید 72 ساعت فاصله باشد و همه جای دنیا این کار انجام می‌شود اما سوالم این است که مگر ما در اروپا زندگی می‌کنیم؟ آیا مانند دیدارهای داخلی در اروپا با اتوبوس سفرهای خود را طی می‌کنیم؟  وی ادامه داد: استقلال حق دارد به برنامه اعلام شده اعتراض کند و اگر من هم جای این تیم بودم، درخواست تعویق یک روزه بازی با فولاد را می‌دادم اما در حال حاضر به تیم خودم فکر می‌کنم. بازیکنان من مانند بازیکنان استقلال نیستند و مطمئنا از تعویق مسابقه لطمه می‌خورند.

فرکی در مورد پیشنهادش برای حل این مسئله عنوان کرد: باید دید چرا مسئولان سازمان لیگ اصرار دارند بازی‌های لیگ در 21 فروردین به پایان برسد و پشت پرده این برنامه‌ریزی چه چیزی است که وقتی مجبور هستیم چند جا نسبت به این برنامه‌ریزی مصاحبه کنیم، از دست ما دلخور می‌شوند. سرمربی فولاد افزود: پیشنهاد می‌کنم اگر قرار باشد دیدار ما با استقلال به 17 فروردین موکول شود، هفته آخر مسابقات لیگ نیز بیست‌ودوم فروردین به پایان برسد. این مسئله را هم باید در نظر گرفت که همه دیدارهای هفته پایانی باید همزمان باشد و اگر قرار به تعویق یک دیدار باشد، همه دیدارهای لیگ باید در یک تاریخ برگزار شود.
مرجع : تسنیم