به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ساعت ۰۷:۱۹
کد مطلب : ۳۲۰۱۵۶

صدری: با یک میلیارد امکان توافق با بیرانوند وجود داشت

گروه ورزشی: مدیرعامل پیشین پرسپولیس می‌گوید امکان توافق با علیرضا بیرانوند وجود داشته است.
صدری: با یک میلیارد امکان توافق با بیرانوند وجود داشت
همزمان با حضور علیرضا بیرانوند در برنامه فوتبال برتر، مجید صدری سرپرست سابق پرسپولیس نیز به صورت تلفنی روی خط آمد و در پاسخ به اظهارات گلر پیشین سرخپوشان گفت: نکاتی که آقای بیرانوند گفتند قسمت زیادیش درست است. ما به او به عنوان بازیکن خوب ارادت داریم. بحث قانونی وجود دارد و ما اگر اعتراض داشتیم در چارچوب قانون بوده است. ما در صحبتی که داشتیم ایشان حتی راضی بود مبلغی را بدهیم و مبلغی را هم بعدا بدهیم. حرفی که ایشان می‌گوید درست بود اما ما دیگر در پرسپولیس نبودیم.
او در مورد توافق با بیرانوند اظهار داشت: آقای بیرانوند گفتند که یک میلیارد بدهید و ما منتظر بودیم رقمی به باشگاه بیاید و بقیه را هم قسطی بدهیم. ایشان از درخواست تجدیدنظر ما دلخور شد و ما هم گفتیم که باید توافق کنیم. ایشان برای بهمن ماه چک داشت و قرار شده بود که این را پاس کنیم. اگر باشگاه شکایت کرده برای دفاع از حق قانونی اش بوده است.
وی افزود: ایشان عضو خانواده پرسپولیس هستند و خیلی از این مسائل را باید در خانواده حل کنیم و جالب نیست در رسانه‌ها مطرح کنیم. 
صدری در پایان اضافه کرد: زمان خرید بازیکنان تاجیک آقای بیرانوند کمک کرد و حرف من این است که مشکلات را باید در خانواده حل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها