به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۳۲۱۳۴۴
دروگبا:

برای لوکاکو خوشحالم؛ امیدوارم از من یاد گرفته باشد

گروه ورزشی: دیدیه دروگبا، اسطوره باشگاه چلسی، معتقد است گلزنی در فینال جام باشگاه های جهان اعتماد به نفس روملو لوکاکو را باز می گرداند.
برای لوکاکو خوشحالم؛ امیدوارم از من یاد گرفته باشد
روملو لوکاکو در تابستان گذشته با شور و اشتیاق فراوان از اینتر به چلسی پیوست. با این حال ماه‌های ابتدایی حضور ستاره بلژیکی در استمفوردبریج اصلاً مطابق انتظار پیش نرفت. لوکاکو بعد از انجام یک مصاحبه با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد و حتی شایعاتی در رابطه با جدایی زودهنگام این بازیکن از چلسی نیز به گوش رسید.
با این حال لوکاکو بعد از عذرخواهی دوباره به ترکیب آبی‌ها بازگشت و به نظر می رسد که حالا در حال نزدیک شدن به بهترین فرم خود است. او همچنین در فینال جام باشگاه‌های جهان نیز موفق شد برای چلسی گلزنی کند.
 

 
دیدیه دروگبا، اسطوره باشگاه چلسی، درباره روملو لوکاکو می‌گوید: "هر بازیکنی همیشه چیزی برای اثبات دارد و می‌خواهد عملکرد بهتری نسبت به قبل ارائه دهد. او در فینال گل زد و من بابت این عملکرد خوشحالم. مصاحبه ای انجام داد و نهایتاً این موضوع باعث شد تا فشار رویش افزایش پیدا کند اما در فینال جام باشگاه های جهان یک گل بسیار مهم را به ثمر رساند.
زمانی که برای صحبت کردن وقت وجود داشته باشد توصیه هایی به او می کنم. اما نهایتا این دوران حرفه‌ای اوست و خودش مسئولیت آن را برعهده دارد. الان او رهبر هجومی چلسی است و باید ایده‌ها را پیاده و داستان خودش را بسازد. امیدوارم لوکاکو از من یاد گرفته باشد. او یک گلزن است که لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد اما بازگشت او با این جام باعث می شود اعتماد به نفسش افزایش پیدا کند."
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها