به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۲۱۸۷۴

توئیتر در حال توسعه پیام‌های مستقیم DM

توئیتر در حال توسعه پیام‌های مستقیم DM
گروه فناوری:با ویژگی جدید توئیتر می‌توان تا شش رشته چت DM را در اندروید، iOS و نسخه وب این شبکه اجتماعی پین کرد.توئیتر یکی از شبکه‌های اجتماعی نسبتا محبوب است که کاربران بسیاری از قشر‌های مختلف را در خود دارد. افراد برای دنبال کردن شخصیت‌های مورد علاقه شان یا اطلاع از اخبار یا وقایع و همچنین ارتباط گیری با دیگران، از توئیتر استفاده می‌کنند.

به گزارش سایت جی اس ام آرنا، پیام مستقیم توئیتر بهترین تجربه در پیام رسانی نیست، اما با ویژگی جدیدی که این شبکه اجتماعی ارائه کرده، یافتن مکالمات DM (پیام مستقیم) کمی راحت‌تر می‌شود. کاربران با این قابلیت می‌توانند حداکثر شش مکالمه را در توئیتر پین کنند تا در بالای صندوق ورودی آن‌ها باقی بمانند. این ویژگی جدید اکنون در iOS، اندروید و نسخه وب در دسترس است.هر رشته چتی که کاربران پین می‌کنند در بخش "مکالمه‌های پین‌شده" و سایر پیام‌ها در بخش "همه مکالمات" قرار می‌گیرند.

در ماه دسامبر گذشته اعلام شد که توئیتر در حال خرید Quill (یک برنامه پیام رسانی مبتنی بر همکاری و ارتباطات) است. نمی‌توان تأیید کرد که آیا این ویژگی جدید توئیتر نتیجه مستقیم خرید Quill است یا خیر، اما مطمئنا توئیتر می‌داند که باید تجربه DM خود را بهبود بخشد و می‌توان انتظار داشت که پیام‌های مستقیم توئیتر به تدریج بهبود پیدا کنند.
برچسب ها: توییتر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها