به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۳۲۲۳۱۰

شرایط اجرای برنامه های اندروید در ویندوز ۱۱

شرایط اجرای برنامه های اندروید در ویندوز ۱۱
گروه فناوری:در این خبر به نحوه و شرایط اجرای برنامه‌های اندرویدی در ویندوز ۱۱ پرداخته شده است.
 زمانی که مایکروسافت برای اولین بار از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد، قابلیت منحصر به فردی را ارائه داد که کاربران اندرویدی می‌توانند برنامه‌های اندروید را به طور رسمی روی رایانه‌های خود نصب و از آن‌ها استفاده کنند.

 این اقدام استراتژی جالبی از شرکت مایکروسافت را نشان می‌دهد. در حال حاضر، شرکت مایکروسافت به طور رسمی شروع به استفاده از برنامه‌های اندروید در ویندوز ۱۱ کرده و برای کسانی که کنجکاو هستند که به چه نوع الزاماتی نیاز دارند تا بتوانند این برنامه‌ها را اجرا کنند، مایکروسافت امکانات مورد نیاز سیستم را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

طبق گفته مایکروسافت، کاربران باید یک کامپیوتر مجهز به نسل هشتم اینتل Core i۳ یا بالاتر، AMD Ryzen ۳۰۰۰ یا بهتر، یا Qualcomm Snapdragon ۸c یا بالاتر را داشته باشند. کاربران همچنین به حداقل ۸ گیگابایت رم نیاز دارند، اما ۱۶ گیگابایت رم توصیه می‌شود و همچنین یک SSD که به نظر می‌رسد یک مورد الزامی باشد. ما فکر می‌کنیم که این موارد نیازمندی‌های بسیار کمی هستند، بنابراین اکثر کاربرانی که یک رایانه ویندوز ۱۱ دارند یا به ویندوز ۱۱ ارتقا یافته اند، نباید مشکلی برای اجرا این قابلیت داشته باشند. برنامه‌های اندروید از طریق فروشگاه Appstore آمازون قابل دانلود خواهند بود. کاربران همچنین به یک حساب Appstore آمازون نیاز دارند.
برچسب ها: ویندوز۱۱
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها