به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۳۲۲۵۰۴

استرالیا مرزهایش را به روی مسافران باز کرد

استرالیا مرزهایش را به روی مسافران باز کرد
گروه بین الملل: استرالیا مرزهای خود را بعد از نزدیک به دو سال به روی مسافران بین‌المللی باز کرد و بسیاری بعد از مدت‌ها توانسته‌اند اعضای خانواده خود را در این کشور ملاقات کنند.
استرالیا در پی همه‌گیری کرونای ۲۰۱۹ یکی از سختگیرانه‌ترین مقررات و محدودیت‌های مسافرتی جهان را اعمال کرد.استرالیایی‌ها و برخی از تبعه‌های کشورهای دیگر از اواخر سال گذشته قادر بودند به کشور بازگردند اما اغلب مسافران خارجی تا كنون از این حق محروم بودند.فرودگاه سیدنی  شاهد دیدار صدها خانواده بود که بعد از مدت‌ها یکدیگر را می‌دیدند.شارلوت یک دختر بچه استرالیایی بعد از در آغوش کشیدن پدربزرگش  گفت "خیلی دلم برایش تنگ شده بود و مدت‌ها بود که منتظر این سفر بودم."مسافرانی که هر دو واکسن کرونای خود را زده باشند نیازی به قرنطینه نخواهند داشت اما مسافرانی که واکسینه نشده‌اند باید برای ۱۴ روز در هتل قرنطینه بمانند.
مسافران می‌توانند به تمامی ایالت‌های استرالیا به جز استرالیای غربی سفر کنند. این ایالت تا زمانی سوم مارچ کماکان به روی مسافران بین‌المللی بسته خواهد بود و پس از آن نیز ورود به آن مشروط به دریافت هر سه واکسن است.وزیر جهانگردی و سرمایه‌گذاری استرالیا گفته این اتفاق برای صنعت گردشگری استرالیا و ۶۰۰ هزار نفری که در آن کار می‌کنند خبر بسیار خوبی است.
مقررات سختگیرانه استرالیا به دلیل جدا کردن خانواده‌ها و ضرری که بر کسب و کار استرالیا تحمیل کرده مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود.اما همین مقررات باعث شد میزان مرگ و میر از همه ‌گیری کرونا در استرالیا در حد ۴۹۰۰ نفر بماند.



 
برچسب ها: استرالیا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها