به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۳۲۲۶۷۰
فردیناند:

سبک توخل کمکی به لوکاکو نمی‌کند

گروه ورزشی: ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، به دفاع از عملکرد نه چندان خوب روملو لوکاکو در چلسی پرداخت.
سبک توخل کمکی به لوکاکو نمی‌کند
لوکاکو که از ماه سپتامبر تا به حال تنها دو گل به ثمر رسانده در هفته‌های اخیر به صورت جدی با انتقاد هواداران چلسی و کارشناسان روبرو شده است. 
با این حال گری لینه‌کر، مجری برنامه معروف Match of the Day، جز کسانی است که از این بازیکن بلژیکی دفاع کرده‌ و مدعی شد که این وظیفه دیگر بازیکنان چلسی است که او را وارد جریان بازی کنند. 
فردیناند نیز با تایید صحبت‌های این ستاره سابق تیم ملی انگلیس در وایب وید فایو گفت:« من با گری لینه‌کر و آلن شیرر موافقم و اگر جای لوکاکو بودم عصبانی می‌شدم. اگر جای او بودم به بازیکنان می‌گفتم توپ را به من برسانید، به کناره‌ها بروید و توپ را سانتر کند، وقتی موقعیت دارید آن را پشت بازیکنان بیاندازید و نقاط قوت من را به کار بگیرید.»
 


این مدافع سابق منچستریونایتد با انتقاد از توماس توخل اظهار داشت:« من فکر می‌کنم این بزرگترین مشکل چلسی در حال حاضر است، بهترین ترکیب آنها چیست؟ فکر می‌کنم توخل هنوز ترکیبش را نشناخته است. او می‌خواهد بازیکنی 100 میلیون پوندی را به خدمت بگیرد که قابل درک است اما کمکی به او در سبک بازی نمی‌کند.»
او با اشاره به نقاط قوت این ستاره بلژیکی اضافه کرد:« آنها باید راهی برای استفاده از نقاط قوت او پیدا کنند. او در محوطه جریمه فرصت‌طلب است. اگر توپ درستی در محوطه جریمه به او برسد آن را به گل تبدیل می‌کند و این کاری است که در تمام دوران فوتبالش انجام داده است. او استفاده از سانتر و نفوذ از پشت مدافعان را هم دوست دارد. من فکر می‌کنم چلسی از نقاط قوت این بازیکن استفاده نکرده است.»
برچسب ها: روملو لوکاکو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها