به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۳۲۳۹۴۷

لاپورتا: امیدوارم دمبله درباره تمدید قرارداد فکر کند

گروه ورزشی: خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا هنوز از تمدید قرارداد با عثمان دمبله ناامید نشده است.
لاپورتا: امیدوارم دمبله درباره تمدید قرارداد فکر کند
قرارداد عثمان دمبله با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن حاضر به تمدید قراردادش با این باشگاه نشده است. 
حواشی بسیاری در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای این بازیکن به وجود آمد و باشگاه به او اعلام کرده بود که باید از این تیم جدا شده یا تا پایان فصل نیمکت نشین باشد. 
دمبله حاضر نشد بارسا را ترک کند و حالا ژاوی نیز از او در ترکیب تیمش استفاده می‌کند تا شرایط برای این بازیکن فرانسوی در عرض چند هفته تغییر کرده باشد. او با ارسال پاس گل و زدن گل در بازی برابر اتلتیک بیلبائو ستاره تیمش هم بود. 
 


لاپورتا که در کنگره جهانی موبایل شرکت کرده بود به خبرنگاران گفت:« دمبله شرایط ما را می‌داند و ما همیشه می‌خواستیم که او در این تیم حضور داشته باشد. امیدوارم که او در انتهای فصل درباره تصمیمش برای تمدید قرارداد تجدیدنظر کرده باشد.»
پدری یکی از بازیکنانی است که عملکردش در هفته‌های اخیر تمجید بسیاری را به همراه داشته است. لاپورتا درباره این بازیکن اظهار داشت:« اگر او بهترین بازیکن دنیا نباشد، یکی از بهترین بازیکنان است اما به خوبی می‌داند که باید نهایت تلاشش را به کار بگیرد.»
رئیس باشگاه بارسلونا با اشاره به عملکرد خوب این تیم در روزهای اخیر اضافه کرد:« من از مدت‌ها قبل گفته بودم که لالیگا این فصل یکی از اهداف ماست و یکی از اهداف ما خواهد ماند. اتفاقی که رخ داده این است که ما فهمیدیم شرایط پیچیده است چون در آغاز فصل به اندازه الان خوب نبودیم. این مسیر رو به موفقیت است!»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها