به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۳۲۴۳۹۳

سامسونگ‌برخی از اپلیکیشن‌ها‌را غیرفعال می‌کند

سامسونگ‌برخی از اپلیکیشن‌ها‌را غیرفعال می‌کند
گروه فناوری:شرکت سامسونگ برای بهبود عملکرد باتری گوشی‌ های هوشمند تصمیم گرفته برخی از برنامه‌ها را غیرفعال کند. سامسونگ در حال بررسی گزارش‌هایی مبنی بر اینکه عملکرد تعداد زیادی از برنامه‌ها را در برخی از تلفن‌های هوشمند گلکسی محدود کند، است. شرکت سامسونگ از سرویس‌های بهینه سازی بازی (GOS) برای کنترل کردن ۱۰ هزار برنامه برای صرفه جویی در مصرف باتری استفاده می‌کند که هیچ ارتباطی با اپلیکیشن‌هایی مانند Netflix، TikTok و Microsoft Office ندارند.

همچنین باید اشاره کرد که این سرویس برنامه‌های بنچمارک مانند ۳DMark، GeekBench ۵ و PCMark را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، بنابراین اگر یکی از آن‌ها را اجرا کنید، مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی‌کنید. ظاهراً سامسونگ از این موضوع که برخی برنامه‌ها باتری تلفن همراه را بیش از اندازه درگیر می‌کند آگاه است و در حال بررسی آن است، اگرچه هنوز به طور رسمی برنامه یا سرویسی را برای رفع این مشکل ارائه نکرده است.

محدود شدن برنامه‌ها ابتدا توسط کاربران کره‌ای مشاهده شد. آن‌ها لیستی از ۱۰ هزار برنامه را منتشر کردند که ظاهراً تحت تأثیر محدود سازی قرار گرفته بودند. برنامه GOS در برخی از گوشی‌های هوشمند مانند گلکسی اس ۲۱ پلاس وجود داشت و نمی‌توان آن را غیرفعال کرد، اما در برخی تلفن‌های دیگر مانند سری جدید گلکسی اس ۲۲ وجود نداشت.
برچسب ها: سامسونگ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها