به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۳۲۴۵۰۰
بدون انجام یک دقیقه بازی؛

عجیب اما واقعی؛ پایان کارِ خارجی‌های شهرخودرو!

گروه ورزشی: با توجه به عدم تایید از سوی کمیته پزشکی سازمان لیگ، پروسه‌ی حضور دو بازیکن سودانی در لیگ برتر فوتبال ایران منتفی شد.
عجیب اما واقعی؛ پایان کارِ خارجی‌های شهرخودرو!
تیتو اوکلو و جکسون مورگان دو بازیکن تیم ملی فوتبال سودان برای پیوستن به شهرخودرو حدود یک ماه پیش وارد ایران شدند و حواشی زیادی پیرامون این دو بازیکن شکل گرفت؛ حتی اخبار جنجالی درباره‌ی به قتل رسیدن یکی از این دو بازیکن هم مطرح شد اما مدیران شهرخودرو در مصاحبه‌های خود این مسئله را رد کردند.
با گذشت 3 هفته از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر، از صدور کارت بازی اوکلو و مورگان خبری نشد؛ مسئله‌ای اصلی به تایید مسائل پزشکی توسط ایفمارک باز می‌گشت که گویا پرونده‌ی هر دو بازیکن دچار نقصان‌هایی بوده و این مسئله سبب عدم صدور کارت بازی آن‌ها شد.
حالا جمع‌بندی نهایی ایفمارک بر این است که دو بازیکن سودانی توانایی بازی در لیگ برتر فوتبال ایران را ندارند و به دلیل مسائل پزشکی کارت بازی آن‌ها صادر نخواهد شد تا مدیران شهرخودرو به سراغ فسخ قرارداد با این دو بازیکن بروند.
نکته‌ی جالب‌توجه این‌که قرارداد این دو بازیکن سودانی به صورت ریالی بسته شده و طی روزهای گذشته مذاکراتی برای بسته شدن پرونده‌ی حضور این دو بازیکن در فوتبال ایران به صورت توافقی و بدون طرح شکایت در فیفا انجام شده و احتمالاً طی روزهای آینده اخبار رسمی در این‌باره منتشر خواهد شد که باید دید آیا مدیران شهرخودرو موفق به توافق با اوکلو و مورگان می‌شوند یا شکایتی جدید علیه این باشگاه مشهدی در فیفا مطرح می‌شود.
برچسب ها: پدیده مشهد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها