به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۳۲۴۵۹۹

آقا تهرانی:محکم پای طرح صیانت ایستاده‌ایم

آقا تهرانی:محکم پای طرح صیانت ایستاده‌ایم
گروه سیاسی: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس  گفت: در صورت تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی سرعت اینترنت و زیرساخت‌های آن افزایش خواهد یافت.
حجت الاسلام  مرتضی آقاتهرانی ضمن بیان اهمیت جهاد تبیین بویژه در مورد طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی گفت: فضای مجازی در تمام کشور‌ها دارای قوانینی است؛ در آمریکا حدود ۲۷۰ ماده قانون برای این موضوع تصویب شده است.
 وی افزود: ما محکم پای طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی ایستاده ایم؛ اصل این طرح لازم است، اما در جزئیات آن می‌توان اصلاحاتی را انجام داد. تبیین در این حوزه بسیار ضعیف است؛ دشمنان مختلفی می‌خواهند فضای مجازی در ایران کاملاً رها باشد تا بتوانند نقشه‌های خود را در این حوزه اجرایی کنند.
وی حضور حوزویان در عرصه جهاد تبیین را ضروری دانست و گفت: حوزویان می‌توانند در عرصه‌هایی همچون احیای حجاب اسلامی، صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و امر به معروف و نهی از منکر از طریق ارتباط گیری با مسئولین تصمیم گیر در نظام ایفای نقش داشته باشند.


 
برچسب ها: فضای مجازی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۱۳:۰۹
......... (384154)
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۱۳:۵۲
نميشه كه هميشه وايستاد (384155)
داروس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۱۳:۵۷
نماینده محترم جای تعجب که با امریکای دشمن شرایط ما را مقایسه میکنید. بهتر با کشور همسایه مقایسه کنید (384156)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۱۵:۵۸
محکم تر بایست ای........... دوتابعیتی و گرین کارتی! (384165)
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۰۸:۵۰
اگر واقعا به این شخص ....... گرین کارت داده جای تعجبه به چی این شخص گرین کارت داده به تخصصش به سوادش به شخصیتش به چیش آخه اینکه هیچ ویژگی نداره (384194)
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۱۷:۳۳
در هر طرح و سخنی که مایه نارضایتی مردم یا موجب تیرگی روابط ایران با کشورهای مسلمان می شود رد پای جاسوسانی مانند کاترین پرز اشکدم وجود دارد. دیدیم که میگیم! (384166)
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۱۷:۳۳
در هر طرح و سخنی که مایه نارضایتی مردم یا موجب تیرگی روابط ایران با کشورهای مسلمان می شود رد پای جاسوسانی مانند کاترین پرز اشکدم وجود دارد. دیدیم که میگیم! (384167)
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۲۱:۵۰
آخه تو کی هستی که برای ملت شاخ وشانه میکشی مرم مقصرند که به امثال تو که تفکر عصر حجری داری رای میدن تو باید برگردی سر شغل قبلیت که همان روضه خوانیه جناب آقا تهرانی (384178)
جنگل گرگها
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۲۱:۵۷
وقتی .... ها هفت تیر کش می شوند!!! (384179)
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۲۳:۵۰
...!!! خخخخ ....... (384188)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها