به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۳۲۶۷۲۵

ویندوز ۱۱ به زودی به روز رسانی می‌شود

ویندوز ۱۱ به زودی به روز رسانی می‌شود
گروه فناوری:شرکت مایکروسافت قصد دارد به زودی ویندوز ۱۱ را به روز رسانی کرده و قابلیت جدیدی به آن اضافه کند.نسخه بعدی ویندوز ۱۱ تجربه جدید جستجو را به کاربران ارائه می‌دهد. مایکروسافت وعده داده که این به روز رسانی به زودی منتشر می‌شود. به زودی، مایکروسافت، شروع به ارائه به‌روزرسانی برای جستجو در ویندوز ۱۱ خواهد کرد این به روزرسانی به شما امکان می‌دهد تا فایل‌ها، تنظیمات و پاسخ‌های سریع را در وب پیدا کنید. مایکروسافت در یک پست وبلاگ نوشت:" با به روز رسانی می‌توانید در هر کجا که هستید سرعت جست وجوی خود را افزایش دهید."
 
مایکروسافت اعلام کرد:" این قابلیت به ویندوز‌های قدیمی نیز می‌آید. به روز رسانی ویندوز ۱۰ در تاریخ بعدی انجام خواهد شد و مایکروسافت به دنبال آزمایش این ویژگی در نسخه آینده Insiders Preview  است. " براساس گزارش‌ها، اگر نمی‌خواهید به نکات برجسته جستجو دسترسی داشته باشید، این ویژگی را می‌توان غیرفعال کرد. کاربران ویندوز می‌توانند برای غیرفعال کردن یا فعال کردن این ویژگی  ابتدا به تنظیمات رفته گزینه  حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کرده بعد بروی  تنظیمات جستجو کلیک کرده و در آخر به نمایش نکات برجسته جستجو مراجعه کنند.

آخرین به روز رسانی ویندوز ۱۱ همچنین یک برنامه خانوادگی جدید را ارائه می‌دهد که به عنوان یک مرکز عمل می‌کند که در آن می‌توانید فرزندان خود را موقعیت یابی و ردیابی کنید و اطلاعاتی درباره فعالیت‌های دیجیتال خانواده خود در ویندوز، ایکس باکس و حتی اندروید به دست آورید. ویژگی‌ها شامل نظارت بر زمان نمایش، کنترل‌های والدین، و فیلتر‌های وب‌سایت است.مایکروسافت همچنین ویرایشگر ویدئوی Clipchamp خود را به عنوان یک برنامه صندوق ورودی در ویندوز ۱۱ عرضه می‌کند که ویرایش فیلم‌ها  را برای کاربران ویندوز ۱۱ آسان می‌کند.
برچسب ها: ویندوز 11
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها