به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۳۲۷۱۱۹

سیتی- اتلتیکو؛ پپ و سیمئونه به هم رسیدند

گروه ورزشی: قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و منچستر سیتی با اتلتیکومادرید برخورد کرد.
سیتی- اتلتیکو؛ پپ و سیمئونه به هم رسیدند
 دقایقی پیش بالاخره انتظارها پایان یافت و قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و تیم‌های حاضر حریفان خود را شناختند. 
با توجه به تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی قابل پیش بینی بود که بعد از قرعه‌کشی شاهد برخی تقابل های جذاب و تماشایی خواهیم بود. همین اتفاق هم رخ داد. در یکی از دیدارهای این مرحله، دو تیم منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



منچسترسیتی در گروه خود با اقتدار و به عنوان صدرنشین به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. آنها در مرحله یک هشتم به راحتی از سد اسپورتینگ لیسبون عبور کردند و راهی یک‌چهارم نهایی شدند.
در سمت مقابل اتلتیکو مادرید در روز آخر دور گروهی موفق شد صعود خود را به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا نهایی کند. آنها در یک هشتم نهایی دست به کار بزرگی زدند و در مجموع دو بازی رفت و برگشت منچستریونایتد را حذف کردند.



این بازی به لحاظ تقابل پپ گواردیولا و دیه‌گو سیمئونه نیز از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. دو سبک کاملاً متفاوت در مربیگری که یکی به بازی زیبا و شناور خود مشهور است و دیگری با تاکتیک های دفاعی فوق العاده‌اش شناخته می شود.
نکته جالب دیگر اینکه منچسترسیتی و اتلتیکومادرید برای اولین بار به مصاف یکدیگر می‌روند. همچنین این چهارمین و پنجمین باری خواهد بود که پپ گواردیولا و دیه‌گو سیمئونه در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و قطعاً شاهد تقابل جذابی بین این دو سرمربی بزرگ خواهیم بود.
اولین تقابل این دو سرمربی به دور برگشت لالیگای فصل 12-2011 برمی‌گردد. جایی که پپ گواردیولا آخرین روزهای حضور خود در بارسلونا را تجربه می‌کرد و بارسا به واسطه گل زیبا و تماشایی لیونل مسی روی ضربه آزاد با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید. 
بعد از آن به گواردیولا هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفت و سه سال طول کشید تا این دو نفر دوباره در برابر یکدیگر قرار بگیرند. زمانی که پپ گواردیولا مقابل دیه‌گو سیمئونه در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت، سرمربی اتلتیکو مادرید موفق به پیروزی شد؛ جایی که در آن زمان پپ هدایت بایرن‌مونیخ را برعهده داشت. این بازی در فصل 16-2015 لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد. در مجموع این مسابقه با نتیجه 2-2 به پایان رسید اما اتلتیکو به واسطه گل زده در خانه حریف موفق به حذف بایرن مونیخ شد.
اتلتیکو مادرید در بازی رفت با یک گل به پیروزی رسید تا نیمی از راه صعود را طی کرده باشد. اگرچه این بایرن بود که موفق شد در دیدار برگشت با نتیجه 2-1 حریف اسپانیایی خود را شکست دهد اما با توجه به همین تک گل که توسط آنتوان گریزمان در آلیانز آره‌نا به ثمر رسید، تیم دیه‌گو سیمئونه به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها