به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۳ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۳۲۷۸۶۵

پوگبا: افسرده شدم اما در مورد آن صحبت نمی‌کنم

گروه ورزشی: پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد‌ می‌گوید در دوران حرفه‌ای‌اش، افسردگی به سراغ او آمده است.
پوگبا: افسرده شدم اما در مورد آن صحبت نمی‌کنم
این هافبک فرانسوی از زمان پیوستن به منچستریونایتد همواره مورد انتقاد قرار گرفته است و برخی از کارشناسان تا آنجا پیش می‌روند که شخصیت او را زیر سوال می‌برند. او به تعداد فزاینده‌ای از بازیکنان از جمله نیمار و مارکوس راشفورد پیوسته است تا در مورد مسائل مربوط به سلامت روان صحبت کند.
پوگبا گفت: در دوران حرفه‌ای‌ام افسردگی داشتم، اما درباره آن صحبت نمی‌کنم. گاهی اوقات نمی‌دانید که هستید، فقط می‌خواهید خود را منزوی کنید، تنها باشید، اینها نشانه‌های غیرقابل انکار هستند."



علاوه بر فشارهای رسانه‌ای که روی پل پوگبا وجود دارد، اخیراً خانه او نیز مورد سرقت قرار گرفت؛ این اتفاق در حالی رخ داد که فرزندان ستاره فرانسوی نیز در خانه بودند. او در این‌باره گفت: "پس از هجوم سه نفر که گاوصندوقم را سرقت کرده بودند؛ متوجه شدم منزلم به سرقت رفته است. آن‌ها جواهراتی از مادرم و  مدال قهرمانی جهانم را به سرقت بردند.
بیشترین چیزی که من را ترساند این بود که در این حادثه دو فرزندم و پرستار آن‌ها، در خانه بودند. او همه چیز را شنیده و با همسر و نیروهای امنیتی من تماس گرفته است. سپس خود را با پسرها در اتاق حبس کرده است. چند روزی شوکه بود اما نکته اصلی این است که حال بچه‌های من خوب است."
برچسب ها: پل پوگبا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها