به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۲۹۲۹۷

پیشرفت در مذاکرات؛ صلاح در آستانه تمدید با لیورپول

گروه ورزشی: لیورپول امیدوار است که به زودی قرارداد محمد صلاح، ستاره مصری، را تمدید کند.
پیشرفت در مذاکرات؛ صلاح در آستانه تمدید با لیورپول
قرارداد صلاح با باشگاه لیورپول در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و به همین دلیل تلاش‌ها برای تمدید قرارداد این بازیکن از مدتی قبل آغاز شده است. 
مذاکرات در ماه‌ها اخیر با نمایندگان این بازیکن مصری ادامه داشته است. پیش از این گفته می‌شد که او در ماه دسامبر پیشنهاد امضای قراردادی با دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی را رد کرده است. 
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که مذاکرات لیورپول با صلاح که در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال به حساب می‌آید در ماه فوریه سال جاری میلادی به بن بست رسیده و تردیدهای بسیاری درباره آینده این بازیکن مطرح شده بود. 
 


این ستاره 29 ساله به دنبال دریافت دستمزد حدود 500 هزار پوند در هفته است تا هم‌ردیف بازیکن بزرگی چون کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد باشد اما حالا به نظر می‌رسد که تصمیمش را تغییر داده و قصد سازش با مدیران باشگاه فعلی‌اش را دارد. 
روزنامه انگلیسی میرر خبر داده که صلاح در آستانه امضای قرارداد جدیدی با لیورپول است و تصمیم گرفته که دوران فوتبال حرفه‌ای خود را در این باشگاه به پایان برساند. 
مقامات لیورپول پس از به بن بست رسیدن مذاکرات با این بازیکن به شدت نگران بودند و از این موضوع هراس داشتند که یکی از مهره‌های کلیدی تیم‌شان در چند فصل اخیر را از دست داده و این بازیکن به یکی از رقبای آنها منتقل شود اما حالا شرایط برای آنها تغییر کرده است. 
باشگاه‌های بزرگی چون پاری سن ژرمن، بارسلونا و رئال مادرید به دقت شرایط این بازیکن را زیر نظر داشتند اما حالا لیورپول بار دیگر به گزینه اصلی صلاح تبدیل شده است.
برچسب ها: محمد صلاح
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها