به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۳۲۹۸۶۲

تلفن اینترنتی و مهم ترین مزایای استفاده از آن

تلفن اینترنتی چیست؟ مهم ترین مزایای خرید تلفن اینترنتی؟ تلفن گویا را چگونه خریداری کنم؟
گروه کسب و کار: یکی از مهم ترین نیاز های اصلی کسب وکارها دسترسی به اینترنت پرسرعت و داشتن تلفن ثابت است. ارائه تلفن ثابت از سمت مخابرات در مکان های مختلف همواره زمان بر بوده و با مشکلات زیادی همراه است. از طرفی داشتن مرکز تماس تلفن فعال برای کسب و کارها نیازی اصلی محسوب می شود. استفاده از خط تلفن ثابت اینترنتی جایگزینی مناسب برای خطوط ثابت مخابرات است. تلفن اینترنتی به وسیله تکنولوژی VoIP و بر بستر اینترنت ارائه می‌شود.
تلفن اینترنتی و مهم ترین مزایای استفاده از آن
مهم ترین مزایای استفاده از تلفن اینترنتی در مقایسه با تلفن های ثابت
•    مالکیت دائمی خط تلفن ثابت اینترنتی

مونوتل خط تلفن اینترنتی را با مالکیت دائمی در اختیار کسب و کارها قرار می دهد تا بتوانند مشتریان خود را برای همیشه نگه دارند. در صورت انتقال خط تلفن اینترنتی به سایر مرکز ارائه خدمات تلفن اینترنتی، لازم نیست شماره خط تلفن خود را تغییر دهید. این خطوط به دو صورت حقیقی و حقوقی قابل ثبت و فعالسازی می باشند.

•    تغییر موقعیت جغرافیایی بدون تغییر شماره
یکی از مهم ترین مزایای استفاده از تلفن ثابت اینترنتی در مقایسه با تلفن ثابت این است که شما هیچ گونه محدودیت مکانی نخواهید داشت و با تغییر موقعیت مکانی شما، شماره تماس تان تغییر نخواهد کرد.

•    کیفیت صدای عالی
زمانی که شما از خطوط تلفن ثابت استفاده می کنید باید حتما کابل از مرکز مخابرات به موقعیت شما کابل کشی شود در صورتی که مسیر کابل کشی شما طولانی باشد کیفیت صدا افت کرده و شاهد نویز بیشتری روی خط خود خواهید بود. یکی از مهم ترین عواملی که سبب ایجاد نویز در مسیرکابل کشی شما می شود همجواری کابل تلفن و کابل برق است در نتیجه زمان برقراری مکالمه نویز بیشتری را در مکالمه تان احساس خواهید کرد.
خط تلفن ثابت اینترنتی بر بستر اینترنت قابل استفاده می باشد، با داشتن اینترنت پرسرعت در هر زمان و مکانی بهترین کیفیت مکالمه را تجربه خواهید نمود.
 
خط تلفن اینترنتی
•    با خط تلفن ثابت اینترنتی مشتریانتان را از دست ندهید!
چناچه شما از خط تلفن ثابت استفاده کنید در هر لحظه فقط یک مکالمه خواهید داشت (یک ورودی و یک خروجی) در نتیجه چنانچه مشتری پشت خط داشته باشید تماسش را قطع خواهد کرد. اگر از تلفن ثابت اینترنتی استفاده کنید می توانید از طریق کانال های متعدد چند تماس ورودی همزمان داشته باشید.

•    با کارمندان خود بدون هزینه ارتباط تلفنی برقرار کنید!
یکی از امکانات قابل توجه در تلفن های اینترنتی امکان تعریف داخلی نامحدود است به کمک این قابلیت کارمندان شرکت می توانند از طریق تماس داخلی با یکدیگر بدون هیچ هزینه ای ارتباط تلفنی برقرار نمایند.

•    عدم نیاز به تجهیزات سخت افزاری پیشرفته
این سرویس برای کسب و کارهای نوپا بسیار مقرون به صرفه است، برای راه اندازی و استفاده از تلفن ثابت اینترنتی نیاز به تجهیزات پیشرفته و پرهزینه نمی باشد.

•    تلفن گویا (IVR)یا منشی گویا
تلفن گویا امکانی عالی برای کسب و کارتان است! شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که با شرکت یا سازمانی تماس گرفته اید و تلفن گویا، شما را تا رسیدن به مقصودتان راهنمایی نموده است. ivr یا تلفن گویا فناوری است که امکان تعامل کامپیوتر با انسان را از طریق صوت و صفحه‌کلید امکان پذیر می سازد و با توجه به منوی انتخابی به اپراتور یا منوهای دیگر مرتبط می شود.

تلفن گویا
تلفن گویا چه امکاناتی برای کاربر ایجاد می کند؟
•    امکان پاسخ گویی خودکار به تماس ها و عدم محدودیت در تعریف IVR
•    هدایت و راهنمایی دقیق مشتری به داخلی های مرتبط
•    دریافت فکس از طریق منشی گویا
•    مدیریت بهتر تماس ها با قابلیت ایجاد صف تماس به وسیله تلفن گویا
•    گزارش گیری خودکار مکالمات و صندوق صوتی پیشرفته
امکان ضبط مکالمات، امکان برقراری تماس بین همه اپراتورها، صندوق صوتی، انتقال تماس، تماس دو طرفه، ضبط صدا و ... از مهم ترین ویژگی های تلفن اینترنتی است.

•    برای پاسخ گویی به تماس ها نیاز به چه تجهیزاتی می باشد؟
برای پاسخ گویی به تماس ها شما می توانید از سافت فون استفاده کنید کافی است سافت فون زویپر را روی تلفن همراه خود نصب کنید و در هر موقعیت مکانی که بودید به تماس هایتان پاسخ بدهید.
همچنین از تلفن های تحت شبکه (IP Phone) و تلفن های معمولی نیز می توانید استفاده کنید.

•    تلفن اینترنتی مونوتل را با اطمینان کامل انتخاب کنید .
مونوتل امکان تست و بررسی سرویس خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد در صورت عدم رضایت از کیفیت سرویس ارائه شده، وجه واریزی به حساب شما بازگردانده می شود.

•    مدت زمان تحویل خط تلفن ثابت اینترنتی
چنانچه قصد راه اندازی و خرید خط تلفن ثابت اینترنتی را دارید می توانید درخواست خود را در سایت مونوتل یا از طریق تماس با واحد فروش، ثبت نموده تا پس از استعلام شماره تلفن درخواستی، طی 24 الی 48 ساعت کاری سرویس خود را دریافت نمایید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها