به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۳۳۰۱۸۲

ولخرجی PSG برای امباپه؛ 150 میلیون یورو برای دو فصل

گروه ورزشی: باشگاه پاری سن ژرمن تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به کار گرفته است.
ولخرجی PSG برای امباپه؛ 150 میلیون یورو برای دو فصل
قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. 
پیش از این گفته می‌شد که این ملی‌پوش فرانسوی تصمیم نهایی خود را برای جدایی از این تیم و پیوستن به رئال مادرید گرفته اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط به سود پی اس جی تغییر کرده است. 
در چند روز گذشته بسیاری از منابع فرانسوی و افراد نزدیک به این بازیکن از احتمال تمدید قرارداد او با پاری سن ژرمن خبر دادند و امباپه نیز در مصاحبه‌ای در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد فصل آینده هم در پارک دو پرنس حضور داشته باشد گفت که گزینه تمدید قرارداد با پی اس جی کاملا محتمل است. 
 


حالا بعضی از رسانه‌های فرانسه مدعی شده‌اند که پیشنهاد جدیدی که پی اس جی به این بازیکن ارائه کرده پرداخت 150 میلیون یورو برای دو فصل است که مبلغ بسیار زیادی به حساب می‌آید. 
گیلم بالاگه، خبرنگار سرشناس اسپانیایی، معتقد است که امباپه همچنان علاقه بسیاری به پیوستن به رئال مادرید دارد اما دوست دارد این باشگاه مبلغی بیشتر از آنچه پی اس جی به او پیشنهاد کرده پرداخت کند. 
او در این باره گفت:« شاید شنیده باشید که امباپه در حال بررسی شرایط جدیدی است. بعضی مدعی شده‌اند که او تصمیم دارد در پی اس جی بماند. این شرایط جدید؟ این یعنی 150 میلیون یورویی که پی اس جی می‌خواهد به او بپردازد. او می‌خواهد که رئال مبلغ بیشتری را پرداخت کند و این باشگاه هنوز هم مقصد مورد علاقه او است. پای هیچ باشگاه دیگری در میان نیست.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها