به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۳۳۰۶۵۱

پاول ندود و عکس‌العملی که برایش دردساز شد

گروه ورزشی: پاول ندود، نایب رئیس باشگاه یوونتوس در جریان بازی دیشب این تیم مقابل کالیاری، واکنش قابل تاملی به تعویض پائولو دیبالا نشان داد.
پاول ندود و عکس‌العملی که برایش دردساز شد
در دقیقه 81 پیروزی 2-1 یوونتوس مقابل کالیاری، سرمربی تیم یعنی ماسیمیلیانو آلگری تصمیم گرفت مهاجم آرژانتینی را با مویس کین تعویض کند. در همین حال دوربین‌های تلویزیونی ناگهان پاول ندود، نایب‌رئیس بیانکونری را در حالی نشان دادند که سر خود را از ناامیدی تکان می‌داد.
در همین راستا اسکای اسپورتس ایتالیا فاش کرده که دلیل این سر تکان دادن پاول ندود تعویض پائولو دیبالا با مویزه کین بوده است. علی‌رغم این واقعیت که یوونتوس و خود ندود ادعا می‌کنند که این عکس‌العمل در لحظه دیگری از مسابقه رخ داده است.

وقتی از آلگری در مورد این وضعیت بعد از بازی سوال شد، او خندید و تاکید کرد که این اتفاق در نقطه دیگری رخ داده است، اما بسیاری متقاعد نشده‌اند.
اکنون بسیاری در حال حدس و گمان هستند که آیا ناامیدی ندود متوجه بیرون آمدن دیبالا از زمین بوده است که در تابستان با انتقال آزاد تورین را ترک خواهد کرد یا کین که در این فصل تلاش کرده بهترین خود را در تورین به‌نمایش بگذارد اما در این امر خیلی موفق نبوده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها