به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۳۰۱۸۰

دلیل آلگری برای استفاده نکردن از بازیکنان جوان

گروه ورزشی: مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از رفتارهای اخیر با بازیکنان جوان در فوتبال ایتالیا انتقاد کرد.
دلیل آلگری برای استفاده نکردن از بازیکنان جوان
آلگری در فصل جاری بارها از سوی بسیاری از کارشناسان و هواداران یوونتوس مورد انتقاد قرار گرفته است. 
با توجه به نتایج این تیم در ابتدای فصل و حذف بیانکونری از لیگ قهرمانان، این موضوع چندان عجیب نبوده اما بخش زیادی از این انتقادها مربوط به عدم استفاده او از بازیکنان جوان عضو آکادمی و تیم زیر 23 سال یووه در ترکیب تیم اول است.
بسیاری باور داشتند که این مربی 54 ساله ایتالیایی به جای استفاده از بازیکنان بزرگ‌تر در بحران‌های مصدومیت باید جانشینان جوان را در ترکیب این تیم به کار می‌گرفت. 
با این حال آلگری به هیچ وجه با این موضوع موافق نیست و استراتژی خاص خودش را در زمینه استفاده از بازیکنان جوان دارد. 
 

سرمربی یوونتوس اخیرا با حضور در جشنواره جوانان گفت:«من در سال‌های اخیر متوجه شده‌ام که تمایل بسیاری در ایتالیا برای بالا بردن بازیکنان جوان پس از دو یا سه بازی وجود دارد اما این به معنای جلو انداختن آنها از زمانبندی است. یک بازیکن در 20 سالگی هرگز نمی‌تواند بلوغ و پختگی بازیکنی 28 ساله را داشته باشد.»
به نظر می‌رسد که این مربی ایتالیایی با مطرح کردن این اظهارت در واقع آب پاکی را روی دست منتقدان و طرفداران یووه ریخت و به آنها اعلام کرد که در آینده نیز تصمیمی برای همکاری با بازیکنان آکادمی یووه ندارد. 
شاگردان آلگری در حال حاضر با 59 امتیاز از 31 بازی در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا قرار دارند و با توجه به فاصله هشت امتیازی با میلان در صدر جدول، به نظر می‌رسد که هدف اصلی آنها ادامه حضور در جمع چهار تیم برتر جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها