به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۳۳۰۹۱۷

حضور دیویدلینچ با فیلم تازه‌اش در جشنواره کن

حضور دیویدلینچ با فیلم تازه‌اش در جشنواره کن
گروه فرهنگی:ورایتی در یک مقاله از حضور قطعی فیلم جدید دیوید لینچ در جشنواره «کن» ۲۰۲۲ خبر داد. نشریه ورایتی براساس دو منبع معتبر خود خبر نمایش فیلم جدید دیوید لینچ کارگردان صاحب نام سینمای جهان در جشنواره «کن» امسال را تایید کرد.

خبر نمایش فیلم جدید دیوید لینچ در جشنواره «کن» پیش رو در حالی منتشر شده است که کمتر کسی از ساخت این فیلم خبر داشته است. گفته می شود در این فیلم لورا درن در یک نقش کوتاه حضور دارد.ورایتی در ادامه مطلب پیش بینی خود از نکات احتمالی جشنواره «کن» دوره هفتاد و پنجم به احتمال حضور اصغر فرهادی فیلمساز کشورمان به عنوان رییس هیات داوران جشنواره «کن» اشاره کرده است در این مطلب به حاشیه اتهام سرقت ادبی اصغر فرهادی نیز پرداخته و گفته شده است شاید با توجه به این حواشی فستیوال از اعلام این خبر دست نگه دارد با این حال از لحاظ سینمایی و پرونده کاری، فرهادی شانس مهمی برای تصدی عنوان ریاست هیات داوران را دارد.
برچسب ها: جشنواره کن
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها