به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۳۳۱۰۴۶

دیدار ستاره فرانسوی با لئوناردو؛ پوگبا در یک قدمی PSG

گروه ورزشی: پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارد.
دیدار ستاره فرانسوی با لئوناردو؛ پوگبا در یک قدمی PSG
قرارداد پوگبا با باشگاه منچستریونایتد در پایان فصل جاری تمام می‌شود و بعید به نظر می‌رسد که این قرارداد و مدت زمان حضور این بازیکن در اولدترافورد تمدید شود. 
شایعات بسیاری درباره مقصد نهایی این بازیکن برای فصل آینده مطرح شده و نام باشگاه‌های بسیاری از یوونتوس و رئال مادرید تا بارسلونا به عنوان تیم فصل بعد این بازیکن به گوش می‌رسد. 
با این حال روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که این بازیکن 29 ساله در روزهای اخیر دیداری را با لئوناردو، مدیر اجرایی باشگاه پاری سن ژرمن، داشته و درباره شرایط انتقالش به پایتخت فرانسه با او صحبت کرده است. 
 

گفته می‌شود که پوگبا علاقه زیادی به حضور در پاری سن ژرمن و بازی در کنار ستاره‌هایی چون لیونل مسی و نیمار دارد و امیدوار است که پس از اتمام قراردادش با یونایتد بتواند با توافق با مدیران این باشگاه فرانسوی پیراهن این تیم را به تن کند. 
این ملاقات در حالی صورت گرفته که این ملی‌پوش فرانسوی احتمال ادامه حضورش در اولدترافورد را به صورت کامل رد نکرده اما بسیاری از منابع نزدیک به او و همچنین منابع نزدیک به مدیران یونایتد تایید کرده‌اند که دو طرف از همکاری با هم چندان راضی نیستند. 
چند باشگاه لیگ برتری از جمله استون ویلا و نیوکاسل نیز پیش از این به جذب این بازیکن علاقه نشان داده بودند اما پوگبا ترجیح می‌دهد که در سال منتهی به جام جهانی 2022 قطر به باشگاهی درجه یک برود تا شرایط خوبی را برای حضور در اردوی تیم ملی فرانسه در این رقابت‌ها داشته باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها