به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۳۳۱۰۸۰
بالاتر از دو رقیب اصلی

ادعای اکیپ؛ بنزما، شانس اول توپ طلای 2022

گروه ورزشی: در فرانسه ادعا می کنند که تا به امروز کریم بنزما بالاتر از دیگر رقبا، شانس اول دریافت توپ طلای 2022 است.
ادعای اکیپ؛ بنزما، شانس اول توپ طلای 2022
توپ طلای 2022 متفاوت با جوایز سال های قبل خواهد بود. قوانین مربوط به انتخاب مرد سال فرانس فوتبال تغییر کرده و دیگر عملکرد بازیکنان در یک سال میلادی ملاک قرار نمی گیرد و یک فصل فوتبال از جولای 2021 تا ژوئن 2022 معیار انتخاب کنندگان خواهد بود. بر این اساس امروز نشریه اکیپ ادعا کرد که کریم بنزما، ستاره رئال، اصلی ترین نامزد دریافت جایزه توپ طلای 2022 محسوب می شود و البته در این راه رقبایی جدی نیز دارد.

 
طبق ادعای اکیپ، دلایل برای انتخاب کریم بنزما کم نیستند: ثبت 24 گل تا به اینجای لالیگا که کسب عنوان ال‌پیچیچی را برای او تقریبا قطعی کرده، قهرمانی با فرانسه در لیگ ملت ها در ماه اکتبر، زدن 11 گل تا به اینجای لیگ قهرمانان از جمله دو هت تریک متوالی برابر پی اس جی و چلسی در یک هشتم و یک چهارم نهایی و 5 گل برای تیم ملی فرانسه از ماه سپتامبر تاکنون او را یکی از اصلی ترین نامزدها کرده‌ است. همه اینها در 34 سالگی برای ستاره فرانسوی اتفاق افتاده اند. البته عملکرد رئال در ادامه لیگ قهرمانان نیز می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.


کریم رقبای بزرگی چون روبرت لواندوفسکی از بایرن و سادیو مانه را نیز پیش رو دارد. مانه اخیرا با سنگال توانست فاتح جام ملت های آفریقا شود و لواندوفسکی هم در دو سال گذشته همواره بین سه نامزد اصلی حضور داشته و همچنان به درخشش ادامه داده است.

 
لازم به ذکر است که جایزه توپ طلای 2022 طی مراسمی در ماه اکتبر اهدا خواهد شد؛ یعنی تقریبا دو ماه زودتر از زمان همیشگی.
برچسب ها: کریم بنزما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها