به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۳۳۰۱۷۷
برونو ژنزیو:

بنزما در سطح یوهان کرویف بازی می‌کند

گروه ورزشی: برونو ژنزیو، سرمربی رن، معتقد است که کریم بنزما هم‌سطح یکی از بهترین بازیکنان فوتبال دنیا است.
بنزما در سطح یوهان کرویف بازی می‌کند
درخشش بنزما در ترکیب رئال مادرید در چند هفته اخیر باعث شده که این بازیکن در مرکز توجه بسیاری از رسانه‌ها و اهالی فوتبال قرار بگیرد. 
این بازیکن فرانسوی چهارشنبه‌ شب بار دیگر ستاره اول بازی رئال مادرید بود و موفق شد با سه گلی که در دیدار برابر چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به ثمر رساند تیمش را مدعی اصلی صعود به مرحله نیمه نهایی کند. 
این در حالی است که تیم کارلو آنچلوتی به لطف درخشش همین بازیکن در مرحله قبلی و در بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن و هت‌تریکی که در آن بازی داشت توانسته بود به این مرحله راه پیدا کند. 
 

بسیاری از کارشناسان و اهالی دنیای فوتبال در چند روز اخیر به تعریف و تمجید از عملکرد این بازیکن پرداختند اما حالا مربی رن اظهارنظر جالب و جسورانه‌ای را مطرح کرده است. 
ژنزیو درباره درخشش کریم بنزما گفت:«اینطور نیست که ما همین دیروز فهمیده باشیم که او جزو بهترین بازیکنان دنیا است. از نظر من او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و در همان سطحی است که کرویف یا بازیکنانی از این دست در آن سطح قرار داشتند.»
او با تمجید از حرکات جذاب این بازیکن در زمین اظهار داشت:«ویژگی‌ای که بیشتر از هر چیز دیگری، حتی بیشتر از گل‌هایی که او به ثمر رسانده، کیفیت این بازیکن را نشان می‌دهد هوش بازی او است. این موضوع در همه کارهایی که در زمین انجام می‌دهد، در همه حرکاتش و در تصمیماتی که می‌گیرد به خوبی مشخص و قابل رویت است.»
برچسب ها: کریم بنزما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها