به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۳۳۱۳۲۵

سپاهان؛ آماده فراموشی شکست ‌برابر الدحیل

گروه ورزشی: تیم سپاهان بعد از شکست ‌برابر الدحیل قطر حالا مهیای بازی با التعاون می‌شود. این بازی 45 دقیقه بامداد پیش رو در عربستان برگزار خواهد شد.
سپاهان؛ آماده فراموشی شکست ‌برابر الدحیل
 آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از بازی با التعاون شب گذشته برگزار شد و شاگردان محرم نوید کیا آخرین برنامه‌های تاکتیکی را برای این بازی مرور کردند. نکته جالب اینکه التعاون، تیم الدحیل که سپاهان برابر آن یک بر صفر را شکست خورد؛ دو بر یک از پیش رو برداشت اما به تیم پاختاکور که سپاهان در مصاف با آن 3-1 برنده شد با یک گل شکست خورد. به همین خاطر تیم سپاهان به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین است.
 

 
اولونگا در دقیقه 84 بازی با سپاهان روی پاس المعز علی عبدالله دروازه محمد رشید مظاهری را باز کرد و این نشان می‌دهد که تیم سپاهان با کسب یک امتیاز در این دیدار فاصله‌ای نداشت و یک لحظه غفلت کافی بود که تیم الدحیل به برتری در این بازی برسد. معادلات در گروه سپاهان پیچیده است به این‌خاطر که به جز سپاهان و التعاون تیم‌های الدحیل و پاختاکور هم سه امتیازی هستند و به‌نوعی می‌توان گفت قدرت فنی تیم‌ها در این گروه برابر است و استفاده از موقعیت‌ها در جریان بازی و شاید اشتباهات است که سرنوشت دو تیم صعود کننده از این گروه را تعیین می‌کند.
 

 
در تمرین دیشب سپاهان که جدی‌ترین تمرین تیم پیش از بازی با التعاون بود محرم نویدکیا و هم‌چنین دستیار خارجی‌اش سعی در انتقال آخرین نکات تاکتیکی را داشتند و خوشبختانه روحیه بازیکنان تیم سپاهان برای این بازی خوب است. همه تیم‌ها سه امتیازی هستند و سپاهان به لطف تقاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد و این بدین معنی است که سرنوشت صعود به دست سپاهان است و در صورت برتری برابر التعاون موقعیت بهتری در جدول رده بندی پیدا خواهد کرد. به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها برای فراموشی شکست برابر الدحیل آماده هستند. شکستی که تلخ بود. سپاهان در مصاف با پاختاکور هم ابتدا از تیم حریف گل خورد اما در ادامه ضمن جبران گل خورده دو گل دیگر به ثمر رساند و در نهایت 3-1 برنده شد اما برابر الدحیل در دقیقه 84 بازی گل خورد و زمانی نداشت که گل خورده را جبران کند. پیش بینی می‌شود به همین‌خاطر تیم سپاهان در بازی با التعاون ابتدا به دنبال گل نخوردن باشد و بعد به دنبال گل زدن.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها