به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۳۱۴۸۵

تصمیم نهایی مدیران یووه؛ آلگری برکنار نمی‌‌شود

گروه ورزشی: مدیران یوونتوس از پیشرفت این تیم تحت هدایت مکس آلگری راضی هستند و تصمیمی برای قطع همکاری با او ندارد.
تصمیم نهایی مدیران یووه؛ آلگری برکنار نمی‌‌شود
آلگری تابستان سال گذشته پس از چند سال دوری بار دیگر به نیمکت یوونتوس برگشت تا جانشین آندره‌آ پیرلو شود. 
پیرلو در دوران حضورش روی نیمکت یوونتوس موفق شد قهرمانی در جام حذفی و سوپرکاپ ایتالیا را برای یووه به ارمغان بیاورد اما در کسب دهمین قهرمانی متوالی این تیم در لیگ ایتالیا ناکام ماند و در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان نیز توسط پورتو حذف شد. 
آلگری نیز تا به این جای کار نتایج مشابهی به دست آورده، در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان حذف شده و شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد اما در دیدار سوپرکاپ که در ماه ژانویه برابر اینتر برگزار شد شکست خورده است. 
آنها در حال حاضر در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان در لیگ ایتالیا حضور دارند و در دیدار رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا برابر فیورنتینا به پیروزی رسیدند تا شانس اصلی صعود به دیدار فینال باشند. 
 

همه این موارد باعث شده که آمار آلگری روی کاغذ با پیرلو برابر باشد اما روزنامه توتو اسپورت مدعی شده که مدیران یوونتوس و آندره‌آ آنیلی، رییس باشگاه یووه، معتقد هستند که این تیم پیشرفت و تغییرات قابل توجهی نسبت به دوران مربیگری پیرلو داشته است. 
یوونتوس این فصل شروع بدی در سری A داشت اما پس از آن توانست به ثبات خوبی رسیده و با کسب نتایج مورد انتظار خودش را به رده چهارم جدول رده‌بندی برساند. آنها پیش از شکست برابر اینتر موفق شده بودند در 16 بازی بدون باخت باشند. 
از سوی دیگر نباید فراموش کرد که این مربی ایتالیایی تابستان گذشته قراردادی چهار ساله با دستمزد سالانه هفت میلیون یورویی به امضا رساند و همین باعث شده که اخراج او از نظر مالی نیز برای یوونتوس ممکن نباشد.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها