به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۳۳۱۷۱۷

در یک صورت ازادی میزبان فینال حذفی می‌شود

گروه ورزشی: با اعلام سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات بعد از برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی استادیوم میزبان دیدار پایانی این مسابقات مشخص می شود.
در یک صورت ازادی میزبان فینال حذفی می‌شود
 دوشنبه شب در استادیوم امام خمینی اراک تیم های آلومینیوم اراک و خیلج فارس ماهشهر برگزار کننده دیدار نخست نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های کشور خواهند بود و شب بعدی در استادیوم آزادی تهران دیگر دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین تیم های نساجی مازندران و مس کرمان برگزار می شود.
گفته می شود در صورت صعود تیم های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران دیدار نهایی در استادیوم آزادی برگزار می شود تا با توجه به نزدیکی شهرهای اراک و قا ئمشهر به تهران دو تیم از وجود تماشاگران خود در این بازی بهره ببرند.
سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات در واکنش به این  خبر می گوید: « برای برگزاری فینال جام حذفی پنج ورزشگاه را در نظر گرفتیم. با توجه به حذف تیم‌های تهرانی، ورزشگاه آزادی در اولویت قرار گرفته اما نباید فراموش کنیم همانگونه که تیم لیگ دویی خلیج فارس ماهشهر  و تیم لیگ یکی مس کرمان به نیمه نهایی مسابقات رسیده ‌اند و این موضوع خیلی خوب است، جام حذفی برخی مواقع برای شهرهایی است که فوتبال در آن جریان خاصی ندارد، کمتر دیده می‌شوند و مردم‌شان می‌خواهند از بازی بهتر و زیباتر بهره مند شوند.هیات رییسه سازمان لیگ همیشه به این نکته گوشه نگاهی دارد. قبل از برگزاری دیدارهای نیمه نهایی یک تا دو ورزشگاه را به عنوان گزینه اصلی در نظر خواهیم گرفت و بلافاصله پس از مشخص شدن نتایج دیدارهای این مرحله ورزشگاه را معرفی خواهیم کرد.»
با استناد به صحبت های سهیل مهدی باید گفت روز چهارشنبه استادیوم میزبان دیدار پایانی جام حذفی باشگاه های کشور مشخص خواهد شد.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: جام حذفی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها