به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۳۳۲۵۴۷

ورود بخش خصوصی به حوزه مسکن حیاتی است

ورود بخش خصوصی به حوزه مسکن حیاتی است
گروه اقتصادی: استاندار فارس با بیان اینکه ورود بخش خصوصی در زمینه مسکن حیاتی است، گفت: باید نرخ شکسته شود تا بخش خصوصی ورود کند چون هم سبب اشتغال در بخش خصوصی می‌شود و کار با سرعت بیشتری پیش می‌رود.
 
محمدهادی ایمانیه چهارشنبه ٣١ فروردین در شورای مسکن استان فارس با بیان اینکه هدف از این جلسه طرح مشکلات و اقدام برای حل آنهاست، افزود: تا پایان خرداد رتبه استان در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید زیر ۱۰ باشد و در راه اگر همراهی نیاز باشد مجموعه استانداری هم کمک خواهد کرد.او با بیان اینکه باید زمین در مناطقی انتخاب شود که زیرساخت‌ها آماده باشد، گفت: در بافت فرسوده یا جاهایی که نزدیک هستند و امکانات زیرساختی دارد، زمین در نظر گرفته و پیگیری با وزرای مربوطه نیز انجام شود و رونوشت دهید تا ما هم پیگیری کنیم.

استاندار فارس با بیان اینکه باید در راستای ساخت مسکن روستایی کار شود، افزود: باید مهاجرت را متوقف یا معکوس کنیم که برای این منظور مسکن و اشتغال زیرساخت‌های اصلی است بنابراین در بحث مسکن روستاها اهتمام داشته باشید.ایمانیه با بیان اینکه زمینی در منطقه ویژه شیراز بیش از هزار هکتار وجود دارد، عنوان کرد: برای شاغلان منطقه ویژه و شهرک صنعتی می‌توان از این زمین استفاده کرد چراکه شهرک صنعتی۲۷ هزار شاغل دارد که تعداد قابل توجهی در جای دیگری مسکن دارند.

او تصریح کرد: اگر در نزدیکی شهرک صنعتی مسکن احداث شود هم ترافیک کاهش پیدا می‌کند و هم وقت افراد هدر نمی‌رود.استاندار فارس با تاکید بر اینکه موافق افزایش بیش از ۵۰ درصد عوارض نسبت به سال گذشته در هیچ زمینه‌ای نیستیم و هیچ استدلالی قبول نداریم، تصریح کرد: هیچ تبصره و آیین‌نامه‌ای هم قبول نداریم.ایمانیه با بیان اینکه شورای مسکن شهرستان شیراز حتما تشکیل شود، گفت: این شورا با حضور روسای ادارات شیراز نه مدیران کل باشد.استاندار فارس با تاکید بر اینکه ساخت مسجد در مجتمع‌های مسکونی نباید فراموش شود، گفت: تسریع در پالایش مدنظر باشد و اگر لازم شد از استانداری و فرمانداری‌ها نیرو در اختیار قرار دهید تا پالایش نهضت ملی سریع‌تر انجام شود.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: مسکن ملی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها