به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۳۳۳۰۲۶

سیتی ۵-۱ واتفورد؛ آماده‌باش به رئال مادرید

گروه ورزشی: منچسترسیتی در یک بازی یک‌طرفه موفق شد با نتیجه 5-1 واتفورد را شکست دهد.
سیتی ۵-۱ واتفورد؛ آماده‌باش به رئال مادرید
منچسترسیتیِ صدرنشین‌ امروز در ورزشگاه اتحاد و از سری مسابقات هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس میزبان تیم پایین جدولی واتفورد بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 5-1 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.
مطابق انتظار منچسترسیتی شروعی هجومی داشت و توانست در دقیقه 4 به گل اول دست پیدا کند. ارسال الکساندر زینچنکو به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده گابریل ژسوس همراه شد تا منچسترسیتی خیلی زود از حریف خود پیش بیفتد.

در دقیقه 12 واتفورد می‌توانست روی یک ضد حمله کار را به تساوی بکشاند اما تعلل بیش از حد امانوئل دنیس در یک موقعیت تک به تک باعث شد این فرصت برای تیم مهمان از دست برود.
در دقیقه 24 منچسترسیتی توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. ارسال کوین دی بروین به دهانه دروازه با ضربه سر تمام کننده گابریل ژسوس همراه شد تا این ستاره برزیلی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رسانده باشد.
در دقیقه 28 واتفورد توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ضربه حسن کامارا از زیر دست ادرسون عبور کرد و وارد دروازه منچسترسیتی شد تا نتیجه 2-1 شود.
در دقیقه 34 منچسترسیتی دوباره توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد. شوت فوق العاده رودری از پشت محوطه جریمه به تور دروازه واتفورد چسبید تا نتیجه 3-1 شود.

در دقیقه 37 رحیم استرلینگ می‌توانست گل چهارم منچسترسیتی را به هم به ثمر برساند اما ضربه بد این بازیکن در دهانه دروازه به شکلی عجیب به بیرون رفت.
درست مثل نیمه اول منچسترسیتی در نیمه دوم نیز شروعی طوفانی داشت و خطای دروازه‌بان واتفورد روی گابریل ژسوس باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. خود ژسوس پشت توپ ایستاد و دروازه واتفورد را باز کرد تا نتیجه 4-1 شود.
این پایان کار نبود و چند دقیقه بعد گابریل ژسوس موفق شد گل چهارم خود را به ثمر برساند. این بار هم پاس زیبای کوین دی بروین با ضربه تمام کننده گابریل ژسوس همراه شد تا این بازیکن هت‌تریک خود را تبدیل به پوکر کند‌.

در ادامه منچسترسیتی کار را کنترل کرد و موقعیت خاص دیگری روی دروازه‌ها خلق نشد تا بازی با همان نتیجه 5-1 تمام شده و تیم پپ گواردیولا جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کند.
برچسب ها: منچستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها