به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۳۳۳۲۹۱

افزایش نجومی قیمت پراید /جدول

افزایش نجومی قیمت پراید /جدول
گروه اقتصادی: قیمت پراید صفر امروز (۱۱۱‌ SE مدل ۹۹) به حوالی ۱۹۵ میلیون تومان رسید. این خودرو نیز طی سه روز اخیر ۶ میلیون گران شده است. در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ از ۱۶۵ میلیون تومان در قبل از تعطیلات امروز به ۱۷۳ میلیون تومان رسیده است و خودروهای کوییک نیز امروز افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرده‌اند به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ از ۲۳۵ میلیون تومان در قبل از تعطیلات امروز به ۲۴۲ میلیون تومان رسیده است.
قیمت پراید در کشور با اعمال تحریم ها و افزایش قیمت دلار به بکباره سر به فلک کشید. قیمت پراید در چند سال اخیر روند افزایشی داشته است. قیمت پراید در مقایسه با دیگر خودروهای سواری اقتصادی ترین خودرو است.امیدرواری برای کاهش قیمت پراید با توافق وین وجود دارد. در ادامه آخرین خبر از قیمت پراید را می خوانید.
کدام مدل از انواع پراید را بخریم؟ احتمالا اگر قصد خرید پراید، این خودروی محبوب و کوچولوی ایرانی‌ها را داشته باشید، می‌دانید که این خودرو از زمان ورودش به ایران، تا امروز در انواع مدل‌ها و فیس‌لیفت‌های مختلف در بازار عرضه شده است. در این راهنمای خرید پراید قصد داریم تا انواع پراید را با هم مقایسه کنیم و فرق مدل‌های مختلف پراید را با هم بررسی کنیم.یکی از سوالات متداولی که در مورد پراید پرسیده می شود تیپ های مختلف آن شامل SL ،SX،SE ،TL ،EX است و افرادی که قصد خرید خودرو پراید را دارند، غالباً در انتخاب تیپ مناسب با نیازشان دچار مشکل می‌شوند.

تفاوت تیپ‌های مختلف پراید در چیست؟
پراید این روزها در مدل های 111 ، 131، 132 و 151  تولید و روانه بازار می شود  در این مطلب نگاهی به تیپ های این مدل ها داریم هرچند که در کل می توان گفت که موتور و گیربکس تمامی مدل های ذکر شده در بالا یکی بوده و اختلاف در بدنه است.

پراید این روزها در حال تبدیل شدن به خودروی نوستالژی ایران بوده و به نوعی در حال پر کردن جای پیکان که مدت ها با مدل های مختلف در کشور روانه بازار شده بود است. پیکان در سال های گذشته با چندین مدل مختلف روانه بازار شد ولی در سالهای آخر تولید فقط با یک مدل معروف یه چراغ بنزی تولید شد  و حالا جایگزین آن پراید نیز همان سرنوشت را به خود اختصاص داده و پس از تولید در تیپ های مختلف هم اکنون فقط با تیپ SE  تولید و روانه بازار می شود.

یکی از سوالات متداولی که در مورد پراید پرسیده می شود تیپ های مختلف آن شامل SL ،SX،SE ،TL ،EX  است و افرادی که قصد خرید خودرو پراید را دارند، غالباً در انتخاب تیپ مناسب با نیازشان دچار مشکل می‌شوند. در بخش زیر یک راهنمای دقیق درباره آپشن ها و تجهیزات هر یک از نسخه‌ها موجود است که نشان‌گر تفاوت تیپ‌های انواع پراید است.
برچسب ها: قیمت پراید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها