به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۳۳۴۴۵۳

لیورپول، صاحب گران‌ترین پیراهن باشگاهی دنیا

گروه ورزشی: در صورت تمدید قرارداد لیورپول با اسپانسر فعلی این باشگاه، با ارزش‌ترین پیراهن دنیا به قرمزهای آنفیلد تعلق خواهد گرفت.
لیورپول، صاحب گران‌ترین پیراهن باشگاهی دنیا
لیورپول که سال ها برای بازگشت به روزهای اوجش صبر کرد و در نهایت با ورود یورگن کلوپ به این مهم دست یافت، حالا یکی از باارزش ترین تیم های دنیا را در اختیار دارد. قرمزها از سال 2017 بود که رفته رفته اوج گرفتند و حالا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر و چمپیونزلیگ نیز محسوب می شوند. چند سالی است که لیورپول به رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان عادت کرده و با سیتی، مدعیان اول قهرمانی لیگ برتر هستند. امری که باعث شده اسپانسرها برای عقد قرارداد با این باشگاه بیش از همیشه وسوسه شوند.

اسپانسر روی پیراهن لیورپول متعلق به "Standard Chartered"، شرکت خدمات مالی و بانکی بریتانیایی است و با این باشگاه تا فصل 23-2022 قرارداد دارد. سالی 47 میلیون یورو به لیورپول از جانب این اسپانسر پرداخت می شود ولی طبق ادعای دیل میل، در قرارداد جدیدی که قرار است بین دو طرف منعقد شود، این رقم دو برابر خواهد شد. در واقع باشگاه لیورپول به شرط دریافت 95 میلیون یورو حاضر است قرارداد را تمدید کند و به این ترتیب گران ترین پیراهن بین باشگاه های دنیا را از آن خود خواهد کرد. 
برچسب ها: ليورپول
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها